Moniko on nähnyt elokuvan Napola - Hitlerin eliittikoulu. Jos, niin varmaankin muistatte siinä olleen sukelluskohtauksen jään alla. Mitä arvelette, kuinka moni ensikertalainen pystyisi tempun suorittamaan, leffassahan ei mitenkään viitattu että oppilaat olisivat aiemmin avantouintia harrastaneet.
NAPOLA
3
1145
Vastaukset
- Naisuimari
...jään alle sukeltaminen. Kun itse menin ensikerran avantoon, mikä tapahtui kevättalvella 2002 lämmitetystä uimakopista käsin, olin järvessä vain sekunnin tai kaksi. Shokki oli aikamoinen. Sukeltaminen hyisessä vedessä ei olisi tullut kysymykseenkään. Se ei taida olla kovin terveellistäkään, tottuneellekaan avantouimarille. Kaverini tosin sukeltaa usein avantouintinsa lopuksi. Mutta minä en.
- MITÄ HELVETTIÄ?!?!?!??!?!?!
MITÄ HELVETTIÄ?!?!?!??!?!?!
''se ei taida olla kovin terveellistäkään, tottuneellekaan avantouimarille''
MITÄ HELVETTIÄ?!?!?!??!?!?!
jumalauta, ei se kuule ole ainakaan epäterveellistä! älypää!
- Ikster
Todellisuudessa vesi oli lämmintä. Wikipediassa kirjoitetaan näin:
Der im Film verwendete Drehort der Napola ist die Burg Bouzov in Tschechien, die im Dritten Reich selbst keine Erziehungsanstalt war. Alle Außenaufnahmen der Erziehungsanstalt, die Innenhofansichten und einige Innenaufnahmen sind dort gefilmt worden. Die Unterwasserszenen entstanden in einem speziellen Tauchbecken der Bundeswehr in Hamburg. Für die Sequenz auf dem zugefrorenen See wurden unzählige Kilogramm Kunstschnee verwendet. Die Schauspieler tauchten in Tonnen mit warmem Wasser ein.
Viimeisessä lauseessa todetaan, tosiaan, että näyttelijät sukelsivat lämpimässä vedessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle222808Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A101932Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.521775Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom671769Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell971693Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1211674Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.701450Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001245Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta121198Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311198