Missä urheilijat kohtaa...

kipinkapin

Kopioin tämän nyt tähänkin, sillä jospa täällä sais vinkkejä :)

" Missä ihmeessa sinkut urheilijat kohtaa toisiaan. Treeneissä ei ainakaan, sillä silloinhan on panostettava täysillä siihen minkä vuoksi on paikalle tultu eli treenaamiseen - sinne ei pahemmin tyttörukan auta simmujaan mennä räpyttelemään - vihasia katseita sieltä sataa - joten treenaajat haluaa treenata rauhassa - suotakoon se heille :) Treenin jälkeen hurja kiire palkkaria juomaan ja saunaan, josta sitten suunnistetaan sivuille vilkuilematta suoraan kotiin venyttelemään ja popsimaan rahkaa ja muuta proteiinia.

Käytännössä noin toimin minkäkin,mutta silti suruttaa olla yksin - kaipaisin elämään jonkun ystävyyttä suuremman suhteen, jossa molemmat ymmärtää urheilusta ja siitä miten tärkeä osa elämää (ammattitasolla tai amatöörinäkin) se on .... kaipaan rinnalleni miestä joka lähtee lenkille, joka lähtee kokeilemaan kiipeilyä,keilausta,laskuvarjohyppyä,sulkapallonpeluuta .... kaipaan rinnalleni miehen jota ei tarvitse kiskoa perässään jokaiseen yleiurheilukisaan, lätkä tai futismatsiin. Tällaisia miehiä tuskin on olemassa, kun ei ainakaan mua vastaa ole tullut - Itse ymmärrän kisojen ja leiritysten, ruoka-asioiden tärkeyden jne, mutta silti yksin täälä Telluksella saa juoksulenkkinsä tehdä :(

Jos tän nyt sattuisi lukemaan joku joka sekä itse urheilee, mutta lisäksi viihtyy pelikentillä yleisönjoukossa, niin otappa kantaa. "

1

179

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onnekas

Urheilijan elämä voi olla yksinäistäkin, mutta ei se haittaa, koska se laji mitä niin tosissaan treenaa, on sitten varmasti tärkeä. En tiedä mitä harrastat, mutta onko lajiseurassanne minkäänlaista vapaa-ajan toimintaa jossa voisi tutustua paremmin toiseen tosiurheilijaan? Omasta kuormasta syömisestä on olemassa monenlaista mielipidettä, mutta omassa tapauksessani mieheni on valmentajani ja homma toimii paremmin kun hyvin. Kukaan muu ei voisi käsittää tätä meidän elämää. Tai ainakin todella harva. Kun on rankempi kausi meneillään ja se ehkä jotenkin näkyy ja kuuluu puheessa, niin vinoillaan ja hämmästellään, ehkä siksi, että ollaan kateellisia sille ettei itse kyetä muuhun kun baarielämään ja mesettämiseen. Kun kieltäytyy kakuista ja pullista työaikana, hihitellään ja ehdotellaan lisäksi grillisapuskaa ennen matseja ja muuta ihmeellistä. Mun mies ja perheeni ja kaverit joilla on merkitystä on semmosia jotka käsittää tämän touhun ainakin mulle ihan normaalina elämänä eikä kysele tyhmiä. Mun mies on myös saanut multa alusta asti elämänrytmiinsä ymmärrystä, mitä ei varmaan kovinkaan monelta peruseukolta saa. Urheilijapiireissä on käsittääkseni aika normaalia että mies pistää suhteen poikki kun nainen kyselee liian usein että "onks sun pakko treenaa kokoajan"?

Heh...eipä tule kauheesti muuta mieleen kun toi joku tommonen seuratoiminta. Mäkään en kerkeä duunin ja treenin lisäksi muuta kun ottaa huomioon lihashuollon, ravintopuolen ja nukkumisen ja nähdä niitä tärkeimpiä ihmisiä kun on sopiva hetki. Telkkariakaan ei kerkee katsoa, puhumattakaan siitä että roikkuisi illat netissä. Niin ehkä sullakin? Et kerkee netissä tutustua ihmisiin..vai?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      216
      2886
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      170
      2539
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      106
      1182
    4. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      132
      1072
    5. Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.

Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k
      Kaste
      583
      1035
    6. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      68
      1028
    7. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      274
      978
    8. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      323
      946
    9. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      919
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      778
    Aihe