Ihannemieheni on aito merimies. Älykkyyttä, rohkeutta, verbaalista lahjakkuutta huokuva tervantuoksuinen kaksimetrinen mesikämmen, joka luovii säässä kuin säässä: tuiskeessa tai auringonpaisteessa silmissä pilke ja huulissa hymy kohti auringonlaskua rakastamansa ja ihailemansa purkkarineidon kanssa. :)
Tälläkin palstalla voisi olla iloisia ihanne-etsintöjä - ei kinaa ja piiruilua puolin ja toisin. Relax! On kesä ja hyvät purjehdustuulet! Etsikään ihanneihmisiänne ympäristöstänne - niitä riittää, jos vain annettu mielellenne mahdollisuuden iloita uusista tuttavuuksista. Säilyttäkää avoin lapsenmieli oppia uutta kanssaihmisistä.
Löytyyhän niitä silloin ...niitä mielenkiintoisia ihmisiä :)
Aito merimies!
Purkkarineiti
2
268
Vastaukset
- tjoop(N)
Totanoinnii...törmäsin tässä taannoin yhteen merimieheen (siis ihan oikeaan) lähibaarissa...
Hemmo ei ihan vastannut antamaasi kuvausta ja alkoholi näemmä maistui aika lailla...tunnelma oli lähinnä kuin usalaisesta komediasta, mut anyway...suvaitsevainen kun olen, niin saavat minua alkoholisoituneet merimiehetkin joskus yrittää... - ja sen muija
Merimies on erimies!!
Yleensä hyvä hermoinen, sopeutuvainen, rohkea, miehekäs mies. Eikä se palkkakaan ole mikään miinus....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974399Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293273No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10999
- 32996
- 25990
- 153985
- 6914
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862