Eli, tarkoituksena olisi tiputtaa noin 15 kiloa. Lihosin vuoden aikana nuo liikakilot, kiitos kilpirahasen vajaatoiminnan..onneksi nyt on lääkkeet!!!Eli, onko täällä halukasta naisihmistä ryhtymään tähän urakkaan kanssani?Laittele sähköpostiosoitetta tänne, niin otan yhteyttä. Pakkohan tässä on onnistua, vertaistuki kunniaan!!!
keventääkö joku kanssani?
3
423
Vastaukset
- zazuliini
Moi!
Laitoin tossa juri sua ennen uuden keskustelunaiheen, jossa sanoin aikovani laihduttaa 17kg. Melko samoissa lukemissa olemme siis. Olen itse lihonut nuo kilot viimeisen kahden vuoden aikana, viime vuonna 10kg peräti!
Eli siinäkin suhteessa ollaan samalla linjalla. Mulla ei tosin kilpirauhasen vajaatoimintaa ole...No muta mun osoite on [email protected] eli laita sinne postia, tsempataan sit toisiamme... - Lakana
Minulla tavoite 5kg. Näin aluksi.
Olen aina ollut pyöreä. Mutta nyt makeanhammas luopukoon karkista ja muusta.
Onnea meille =)
[email protected] - butter
minä myös mukaan. laitoin tossa äsken myös zazulle (menikö nimi nyt oikein) siihen edelliseen ketjuun viestiä että sama tavote mullakin. olen 19v ja lihonnut viime vuosien (=lukiovuosien) aikana 10kg. nyt tavotteena bmi 20 ja terveellisemmät elämäntavat.
olisin myös kiinnostunut kyselemään tosta kilpirauhasen vajaatoiminnasta, oon välillä epäillyt itselläni..
eli maili: [email protected]
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760