Olen kosmetologi(nainen32v),ja olen saanut asiakaaksi muutamia poikia(noin17-22v),jotka on halunnut neuvoja meikkaamiseen,ja värisävyyn.Olen jopa käynyt ostaan heille meikit ja välineet kaupasta!.Niin kuin eräs asiakas sanoi niin sillä on vaimokin,mut se ei tiiä ett meikkaa!.Mitä mieltä siitä?.Minusta se se jopa sopii joillekin!.
pojat meikkaa
2
299
Vastaukset
- chic90
siinä ei ole mitään vikaa.. itse oon 17-vuotias poika ja meikkaan.. Tietenkin olen saanut asiasta palautetta, sekä rakentavaa että vähemmän rakentavaa mutta ne on kestettävä.. se on se pieni sivuvaikutus joka poikien meikkauksesta tulee täällä suomen maassa missä sitä ei osata oikein käsitellä kaikilla tahoilla.
On ihan ihmisestä itsestään kiinni haluaako meikata. Itse aloin meikata kun akneni paheni rajusti 15-vuotiaana ja jos rehellisiä ollaan en voisi luopua siitä enää.. pienestä ehostamisesta on tullut minulle rutiini. - arpien häivyttämiseen
Kyllä sen huomaa jos on meikannut! Voivat miehetkin meikata, onhan homoilla siinä jo pitkät perinteet!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750