onko kukaan kokeillu?

couperosaiho

Moikka!
Onko kukaan kokeillut couperosaihon suonien "polttoa" tai siis poistoa. En nyt muista miksi sitä sanotaan sitä toimenpidettä?
Onko se ollut tehokas? Mulla on noin sormen pään kokoinen läntti poskessa mitä inhoon aina punoittaa haluisin kokeilla sen poistoa..Kannattaako? Onko tullut hyviä tuloksia? Olen 20-vuotias nuorinainen onko kukaan näin nuori jolla on couperosaihoa Mulla on ollut ihan nuoresta asti tätä ihoa...Ja pahin on se ruma läntti..muuten sitten lievää punoitusta

4

562

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dfhsrtj

olen 15 ja mulla on couperosa, jonka vuoksi oon käyny valoimbulssi hoidossa, mutta olen käynyt vasta kaksi kertaa ja olen huomannut ettei mun posket enää leimahda punaseks joka asiasta tai lämpötilan vaihtelusta. hoitoo pitäis vielä jatkaa ( suositellaan kai jotain 3-6 käyntii kerran kuussa ) mutta lopetin kesäksi koska hoidon aikana ei saa ottaa tai altistuu liialle auringolle tai käydä solariumissa, tulee maksaläiskiä, mutta menen taas talvella käymään, jos vaikka isommatkin verisuonet katoais. mutta en ole varma onko toi polttohoito aivan sama? olen kerran käynyt myös sellasessa jossa jollain pikku piikillä pistellään noihin näkyvinpiin suoniin, mutta en tykännyt siitä, siispä suosittelen mielummin tota valoimbulssia :)

• dfhsrtj

siis yksi hoito kerta kerran kuussa

• couperosaiho
        dfhsrtj kirjoitti:

siis yksi hoito kerta kerran kuussa

pljonko se hoito maksaa jolla käyt? ja sattuuko se? mitä hoito tuoteita käytätät ihollasi?

• afdfg
        couperosaiho kirjoitti:

pljonko se hoito maksaa jolla käyt? ja sattuuko se? mitä hoito tuoteita käytätät ihollasi?

kerta on joku 50 - 80 euroo riippuen siitä missä käyt. polttohoito ja valoimbulssi sattuu kummatkin tai " nipistää " vähän poskesta, mutta toi polttohoito on kivuliaampi, mutta kyllä sen kestää. jotkut hoitolat tyrkyttää kaikenlaisia hoitovoiteita, mutta siellä missä nyt käyn sanotiin että on kaikkein parasta kun yrittää olla laittamatta raskaita rasvoja couperosa kohtien päälle, mutta en sitten tiedä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      66
      2251
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      10
      1882
    3. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      239
      1411
    4. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      253
      1115
    5. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1010
    6. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      102
      1009
    7. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      22
      997
    8. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      93
      898
    9. Kaatopaikka Inhassa

Kuka omistaa kyseisen kaatopaikan? Näkymä tielle kammottava!
      Ähtäri
      22
      833
    10. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      39
      770
    Aihe