Ei ehkä ihan ole oikealla palstalla, mutta haluaisin ihan tiedustella, että jos anoo virkavapaata 3 kk:si, niin voiko sitä anoa lisää 3 kk:n jälkeen, jos tuntuukin, että haluaisi vielä jatkaa sitä? Mikä on maksimi määrä mitä myönnetään? Voiko kesken virkavapauden palatakin omaan työhön, vai onko se sitten oltava pois, niin kauan, kun sitä on myönnetty? Kuinka helpolla anomus voidaan evätä, varsinkin kun itse olen hoitoalalla ja koko ajan on pula hoitajista, niin voidaanko sen takia olla myöntämättä sitä? Ja tarviiko siihen olla erityinen syy, kun sellaista anoo, vai riittääkö se, jos vaan haluaa katsoa välillä muutakin alaa???
Virkavapaudesta kysymys!!
2
521
Vastaukset
- sitä voi anoa
eri asia on sitten, että myönnetäänkö sitä? Työnantajan ei ole sitä pakko myöntää ja nykypäivänä harva myöntää. Jos myöntää ja ottaa sijaisen, niin siihen vaikuttaa sitten se, että voitko palata kesken virkavapaan takaisin tai saada jatkoa.
Oletko ajatellut vuorotteluvapaata? Sitä lienee helpompi saada tai opintovapaata. Tai jos olet hoitoalalla, niin ota loparit, melko varmasti saat uuden duunin, kuntaas jaksat palata sorvin ääreen. - mitä tehtäviä
ja vastuu asema sinulla on työpaikallasi. Jokunen vuosi sitten eräs meidän firman johtajista pyysi 6 kk. vuorotteluvapaata.Taisi olla talonrakennus urakka edessä. Kun hän tuli takaisin niin seurauksena irtisanominen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1325381Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313862No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452480Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv382044- 241753
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241704- 411640
- 501608
- 291463
- 381424