Kusetetaanko palstalaisia?

puskanikki

En ole tehnyt tieteellisesti pätevää tutkimusta asiasta, mutta perstuntumalla monet viimeaikaiset aloitukset (eri suhdepalstoille hajaantuen) näyttävät siltä kuin ne olisivat samasta henkilöstä lähtöisin. Näin siis vaikka kirjoituksissa esiinnytään aivan toisena henkilönä ja sukupuolena. Ongelmat ovat jotenkin naiivin lapsellisia.

Perustelu: Yleensä ihmiset osaavat aloittaa virkkeen isolla alkukirjaimella. Monissa katjualoituksissa kuitenkin kirjoitetaan samaan pötköön pelkillä pienillä kirjaimilla. Olen ehkä tippunut kehityksestä ja tämä on jokin yleisemmin omaksuttu nettikäytäntö, mutta itseäni ainakin alkaa epäilyttää. En nyt jaksa kaivella esimerkkejä, mutta laittakaapa korvan taakse.

12

651

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • todella lapsellisen

oloinen tämäkin aloitus. ketä on kusetettu, miten ja miksi?

• MMies

Alamäkeen mennään, mutta mitä sitten?

• ja osin laiskuuskin

En mä silti usko että kaikki on yhdeltä ja samalta.
      Tunnustan että joskus mullakin jää lauseessa ensimmäisen sanan isot alkukirjaimet pois, kyllä mä sit taas aloitan lauseen isolla alkukirjaimella. Eli musta sä tuijotat liikaa noihin "kirjoitusvirheisiin", niitä tulee jokaiselle.

Katso enemmän viestien sisältöä, esimerkiks noi jotka lutkittelee naisia, tai vastaavasti haukkuu ikävillä sanoilla miehiä tai vaikka muuten provoilee. Ne on luulisin että saman kirjoittajan näppikseltä peräisin.

• ~nainen~

jokainen varmaan eniten täällä kusettaa, eikä muita.

• kjlkjdlkjf

Niin.

• luuserilookkia.........

kirjoitusvirheiden kyttääjiä ja feikeiksi haukkujia ja vaikka mitä.Kyllä sefut vois poistaa moisia kirjoituksia ihan raa'lla kädellä.

Jokaisella ihmisellä on oikeus sananvapauteen ei sille vaan mitään voi, ja omaan mielipiteeseen.Kun se ei vaan menee sääntöjen mukaan.NETTI ETIKETTI.Ne ei saa olla esim.loukkaavia tai muuta.Netissä vastuu on lukijalla, kaikkea ei pidä uskoa eikä kaikki tietokaan ole epävirallisissa asioissa totta.Niille pitää aina pistää lähde, perustelut mielipiteilleen jne.

• ootko tosisas ???

väitätkö et täällä on meidän kahden lisäx muitakin ???

• ,,,,,,

sama mulle, vaikka kaikki jorinat olisisisisisisisisisivat robotin lähettämiä.

• oikeasti...

Täh?

"näyttävät siltä kuin ne olisivat samasta henkilöstä lähtöisin."

Kuule hei. Mä annan sulle ihan ystävällisen vinkin.:) Kannattaa käytää aivokapasiteettiaan vähän (ja vähän enemmänkin) hyödyllisempiin asioihin. Lukija lukee, mitä lukee. Veikkaan, että ainoa, jota kusetetaan olet sä itse ja arvaas kuka kusettaja on... Sinä.

• ..kuka nämä viestit on kirjoittanut tai montako henkilöä täällä palstalla oikeasti roikkuu? Minusta ei.

• kusettaja

Täällä ei oikeasti ole muita kuin sinä, siis minä, koska minä olen oikeasti sinä.

hupsis nyt tuli aloitettua pienellä kirjaimella, joten ole tarkkana, ufot säteilyttävät meitä avaruudesta, mutta käyttämällä alumiinifoliota, vältyt tyhmentäviltä säteiltä, mutta senhän sinä jo tiesitkin, koska sinä olet oikeasti minä.

Terveisin minä, ei kun sinä.

• syötöllä...

ja palstalaiset ampuvat itseään jalkaan aivan päättömästi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2531
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      349
      2140
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      26
      1982
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      14
      1820
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1578
    6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1112
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1099
    8. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      960
    9. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      63
      945
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      2
      908
    Aihe