mitä se haluu, vai ei mitään??

nimimerkki

Duunissa on kesätöissä parikymppinen kundi, joka tulee hyvin juttuun kaikkien kanssa. On pyydellyt ikäisiään "tyttöjä" kanssaan ties minne sekä pitää silmäpeliä niitten kanssa, se kait on ihan normaalia=) Mutta mitä se musta haluu?? (oon 10v vanhempi naimisissa oleva nainen) kattoo aina suoraan silmiin ja vääntää tikusta asiaa, hakeutuu mun seuraan, puhuu kauniisti jne. Asia vaivaa mua, koska "poika" on semmonen jonka vois pistää pulloon...(en oo silti ajatellut laittaa) kiusaako se mua vaan vai tykkääkö vaan mun seurasta vai mitä hel.....? kertokaa miehet, mitä voi mielessä liikkuu???

Mulla on omat epäilykseni, mutta en ole kai kovin hyvä ihmistuntija.

10

890

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Villi veikkaaja.

Luulisin että kundi haluaa loppupeleissä reikää.

• Kesäpoika*

Niin on näin on niin on.

• hmmm...

Sittenpä vaan golfaamaan

• miksi miksi miksi

Ei miehet harrasta silmäpeliä tai epämääräisiä vihjailuja.

> Mutta mitä se musta haluu??

Tuon sinä saat selville vain kysymällä siltä itseltään.

Mutta jos olet naimisissa, älä pilaa liittoasi vaivautumalla moisesta.

Unohda poitsu ja naura paskaisesti jos tulee vonkaamaan.

• sillä on

väliä.
      Et kai niin tyhmä ole, että tuollaiseen menisit.
      Varmaan haluaa kokeilla viehätysvoimaansa kaikkiin mahdollisiin naisiin.
      Jotkut vaan on sellaisia.
      Kova tarve olla haluttu naisten mies, suosikki poju.

• Julle190

Näin on. Lisäyksenä, että mahdollisesti turvallisesti naimisissa olevan kans ei välttämättä ole jännitettä, kuten samanikäisen kans. Jos on paikka jossa muut nuoria tyttöjä, voi poika pitää vanhempaa kaverina enemmän. Noista ei koskaan tiedä. Pidä liittos kunnossa.

• nimimerkki
        Julle190 kirjoitti:

Näin on. Lisäyksenä, että mahdollisesti turvallisesti naimisissa olevan kans ei välttämättä ole jännitettä, kuten samanikäisen kans. Jos on paikka jossa muut nuoria tyttöjä, voi poika pitää vanhempaa kaverina enemmän. Noista ei koskaan tiedä. Pidä liittos kunnossa.

siis todellakin pysyä ihan omalla puolella aitaa =) toisaalta toivon vaan että se näkee mussa muutakin kuin kypsemmän s.kumppanin mahdollisuuden. toivottavasti se haluaa olla kaveri, koska se on ihan kiva ja mäkin olen..... onhan olemassa mahdollisuus että todellakin olen sen verta hyvää seuraa, että siksi hakeutuu mun kanssa juttuun =)=)

• ,.-,-.,-.,

"kundi, joka tulee hyvin juttuun kaikkien kanssa"

Homo.

• tarkistamaan..

josko vielä löytyisi helppoa osapäiväreikää

• sanomattakin

Sillä on kivespussit täynnä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4188
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3163
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1348
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      929
    6. 134
      921
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe