olen vasta muuttanut Helsinkiin ja toivoisin tietoa, missä olisi hyvä ja suht edullinen kuukausimaksullinen kuntosali. En kaipaa mitään hienostelupaikkaa, vaan salia, jossa treenaaminen onnistuu ja suihkussa voi käydä. Ei tarvi olla jumppia eikä muita, vaan kuntosalilaitteet.
hyvä kuntosali
2
252
Vastaukset
- niitä kyllä
Tää on kysymys, johon jokainen vastaa mainostamalla omaa saliaan. Tekisi mieli itsekin tehdä niin.
Kannattaa googlata saleja ja käydä ITSE tutustumassa niihin. Useimmille saleille pääsee ilmaiseksi kokeilemaan, jolloin näet mitä hienojen vastaanottotilojen takaa oikein löytyy. Siisteys, toimivuus, ahtaus, ohjaajat, laitteiden kunto ja määrä jne.
Ja jos jollekin salille ei ilmaiseksi pääse tutustumaan, niin suosittelen sen salin ohittamista kylmästi.
Sen voin kyllä luvata, että Helsingissä et kovin halvalla pääse missään, varsinkin jos menet ketjujen saleille. Yksityisistä saleista en osaa sanoa mitään.
Onnea etsintään, varmasti löydät sinulle ja kukkarollesi sopivan vaihtoehdon! - eeeeeeeeeeeeeeeee
kannattaa ottaa sali työ tai kodin läheltä...eli riippuu missä halua treenata..helsingin alue on suuri..samoin valikoima!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001763- 591160
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4411126- 1701043
- 58821
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän130814Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä49766- 84753
- 51708
- 57671