kovaa kuin kivi

india

Oon löytäny itestäni aivan uuden piirteen tässä miehien kanssa toheltaessa(eli mut on petetty ja jätetty, monesti ilman syytäkin, on torjuttu ja miehet on välillä ottanu vahvasti takapakkia ja unohtanu sitten)... Vaikka mun sydän särkyy useasti, ei se enää edes tunnu missään.. Lähinnä naurattaa vaan. Ennen tihrustin itkua heti, kun joku rikko mun sydämen, mutta nyt... oon kuin ihan eri ihminen. Nyt ei itku tuu vaikka yrittäis. On se elämä kai koulinu minunki sietokyvyn ihan nappiin asti, eikä jaksa enää itkeä miehien takia. Onko muilla kokemuksia?

9

868

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuossa...

vaiheessa itte lopettelin koko homman naisten kanssa.

kannattaisi unohtaa miehet ja keskittyä omiin tekemisiin muutamaksi vuodeksi.

kävelet nimittäin heikoilla jäillä. ja alla ei ole virtaavaa vettä,

vaan paskakaivo.

• erimieltä

Ei sitä tartte joka miehen perään itkeäkään.

• opettaa...
        erimieltä kirjoitti:

Ei sitä tartte joka miehen perään itkeäkään.

kysymys ei ole siitä, mitä VOI tehdä, vaan siitä, mikä on kohtuullista.

kaikesta joutuu maksamaan tavalla, tai toisella.

jos on tarpeeksi fiksu, saa sopivan takaiskun yms... voi saada kimmokkeen ja tilaisuuden päästä arvioimaan omaa tulevaisuuttaan.

edessä ei ole MITÄÄN HYVÄÄ.

mutta jokainen tekee omat ratkaisunsa.

tuo oli nyt vaan 'been there, seen that' -tyyppinen neuvo, tee omat päätöksesi.

silleen.

• india
        opettaa... kirjoitti:

kysymys ei ole siitä, mitä VOI tehdä, vaan siitä, mikä on kohtuullista.

kaikesta joutuu maksamaan tavalla, tai toisella.

jos on tarpeeksi fiksu, saa sopivan takaiskun yms... voi saada kimmokkeen ja tilaisuuden päästä arvioimaan omaa tulevaisuuttaan.

edessä ei ole MITÄÄN HYVÄÄ.

mutta jokainen tekee omat ratkaisunsa.

tuo oli nyt vaan 'been there, seen that' -tyyppinen neuvo, tee omat päätöksesi.

silleen.

Miks pitäis itkee ja saada siitä kimmoke omaan tulevaisuuteen? Eikö asiaa voi käsitellä muullakin tavalla ku poraamalla? Ja en muutenkaan puhunu tässä nyt mistään 5 vuoden suhteesta vaan ihan alkamassa olleesta.

• älä...
        india kirjoitti:

Miks pitäis itkee ja saada siitä kimmoke omaan tulevaisuuteen? Eikö asiaa voi käsitellä muullakin tavalla ku poraamalla? Ja en muutenkaan puhunu tässä nyt mistään 5 vuoden suhteesta vaan ihan alkamassa olleesta.

ymmärrä.

rautalankakin on loppu ja lisää ei viitti hakea.

• tässä:
        älä... kirjoitti:

ymmärrä.

rautalankakin on loppu ja lisää ei viitti hakea.

kyllä tunteet kuuluvat elämään.

semmonen ihminen, mikä on polttanut tunteensa, on kylmä kuori ja näkee maailman paskana paikkana: 'kaikki hyväksikäyttää' yms...

pelkkää negatiivisuutta koko elämä. käyttäydytään sen mukaan, 'kun muutkin käyttäytyy'.

kyllä niilläkin on tunteita, mutta ne ovat muuttuneet katkeruudeksi jne...

pidä taukoa ja sen jälkeen ala etsimään erilaista puoliskoa itellesi. jotkut ihmiset vaan toistavat samoja virheitä ja maksavat koko ajan siitä.

aika parantaa kovatkin kolhut, mutta aikaa tarvitaan parantumiseen ja omien virheiden oivaltamiseen.

olen tämän moneen kertaan sanonut täällä.

kyllästyttää. pitäis jotain uutta itekin keksiä. :P

• india
        tässä: kirjoitti:

kyllä tunteet kuuluvat elämään.

semmonen ihminen, mikä on polttanut tunteensa, on kylmä kuori ja näkee maailman paskana paikkana: 'kaikki hyväksikäyttää' yms...

pelkkää negatiivisuutta koko elämä. käyttäydytään sen mukaan, 'kun muutkin käyttäytyy'.

kyllä niilläkin on tunteita, mutta ne ovat muuttuneet katkeruudeksi jne...

pidä taukoa ja sen jälkeen ala etsimään erilaista puoliskoa itellesi. jotkut ihmiset vaan toistavat samoja virheitä ja maksavat koko ajan siitä.

aika parantaa kovatkin kolhut, mutta aikaa tarvitaan parantumiseen ja omien virheiden oivaltamiseen.

olen tämän moneen kertaan sanonut täällä.

kyllästyttää. pitäis jotain uutta itekin keksiä. :P

Kyllähän minä sen ymmärrän että tunteita pitää näyttää, eikä se koskaan oo ollu ongelma, mut jos tapaan tyypin joka antaa pakit heti ekalla lyömällä ensimmäisten treffien jälkeen, nii eikai semmosen perään tarvi itkeä? Eri asia tietty sillon ku on itellä isommat tunteet pelissä, tuo nyt vaan oli pieni ihastus.. Kiitos mielipiteestäsi :)

• Sivusta seur..

Aika hyvät ohjeet.. Taustoja en tiedä mutta kyllä ne unohtaa.. Ps. Itse olen treffaillut yhen naisen kaa pari kertaa, ja jos tää ei nyt ota yhteyttä niin taitaa unohtua kans" täytyy olla kummallakin kiinnostusta tarpeeks" Olisko sulla käynyt samoin? Mut tsemppiä sullekin:) T:eräs sinkkumies vaan!

• india

Kiitos edelliselle :) Tuli hyvä mieli!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      52
      5612
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      68
      2661
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      18
      1960
    4. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      154
      1796
    5. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      37
      1766
    6. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      1733
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      5
      1488
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1141
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      80
      1129
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      62
      935
    Aihe