Oon löytäny itestäni aivan uuden piirteen tässä miehien kanssa toheltaessa(eli mut on petetty ja jätetty, monesti ilman syytäkin, on torjuttu ja miehet on välillä ottanu vahvasti takapakkia ja unohtanu sitten)... Vaikka mun sydän särkyy useasti, ei se enää edes tunnu missään.. Lähinnä naurattaa vaan. Ennen tihrustin itkua heti, kun joku rikko mun sydämen, mutta nyt... oon kuin ihan eri ihminen. Nyt ei itku tuu vaikka yrittäis. On se elämä kai koulinu minunki sietokyvyn ihan nappiin asti, eikä jaksa enää itkeä miehien takia. Onko muilla kokemuksia?
kovaa kuin kivi
9
871
Vastaukset
- tuossa...
vaiheessa itte lopettelin koko homman naisten kanssa.
kannattaisi unohtaa miehet ja keskittyä omiin tekemisiin muutamaksi vuodeksi.
kävelet nimittäin heikoilla jäillä. ja alla ei ole virtaavaa vettä,
vaan paskakaivo.- erimieltä
Ei sitä tartte joka miehen perään itkeäkään.
- opettaa...
erimieltä kirjoitti:
Ei sitä tartte joka miehen perään itkeäkään.
kysymys ei ole siitä, mitä VOI tehdä, vaan siitä, mikä on kohtuullista.
kaikesta joutuu maksamaan tavalla, tai toisella.
jos on tarpeeksi fiksu, saa sopivan takaiskun yms... voi saada kimmokkeen ja tilaisuuden päästä arvioimaan omaa tulevaisuuttaan.
edessä ei ole MITÄÄN HYVÄÄ.
mutta jokainen tekee omat ratkaisunsa.
tuo oli nyt vaan 'been there, seen that' -tyyppinen neuvo, tee omat päätöksesi.
silleen. - india
opettaa... kirjoitti:
kysymys ei ole siitä, mitä VOI tehdä, vaan siitä, mikä on kohtuullista.
kaikesta joutuu maksamaan tavalla, tai toisella.
jos on tarpeeksi fiksu, saa sopivan takaiskun yms... voi saada kimmokkeen ja tilaisuuden päästä arvioimaan omaa tulevaisuuttaan.
edessä ei ole MITÄÄN HYVÄÄ.
mutta jokainen tekee omat ratkaisunsa.
tuo oli nyt vaan 'been there, seen that' -tyyppinen neuvo, tee omat päätöksesi.
silleen.Miks pitäis itkee ja saada siitä kimmoke omaan tulevaisuuteen? Eikö asiaa voi käsitellä muullakin tavalla ku poraamalla? Ja en muutenkaan puhunu tässä nyt mistään 5 vuoden suhteesta vaan ihan alkamassa olleesta.
- älä...
india kirjoitti:
Miks pitäis itkee ja saada siitä kimmoke omaan tulevaisuuteen? Eikö asiaa voi käsitellä muullakin tavalla ku poraamalla? Ja en muutenkaan puhunu tässä nyt mistään 5 vuoden suhteesta vaan ihan alkamassa olleesta.
ymmärrä.
rautalankakin on loppu ja lisää ei viitti hakea. - tässä:
älä... kirjoitti:
ymmärrä.
rautalankakin on loppu ja lisää ei viitti hakea.kyllä tunteet kuuluvat elämään.
semmonen ihminen, mikä on polttanut tunteensa, on kylmä kuori ja näkee maailman paskana paikkana: 'kaikki hyväksikäyttää' yms...
pelkkää negatiivisuutta koko elämä. käyttäydytään sen mukaan, 'kun muutkin käyttäytyy'.
kyllä niilläkin on tunteita, mutta ne ovat muuttuneet katkeruudeksi jne...
pidä taukoa ja sen jälkeen ala etsimään erilaista puoliskoa itellesi. jotkut ihmiset vaan toistavat samoja virheitä ja maksavat koko ajan siitä.
aika parantaa kovatkin kolhut, mutta aikaa tarvitaan parantumiseen ja omien virheiden oivaltamiseen.
olen tämän moneen kertaan sanonut täällä.
kyllästyttää. pitäis jotain uutta itekin keksiä. :P - india
tässä: kirjoitti:
kyllä tunteet kuuluvat elämään.
semmonen ihminen, mikä on polttanut tunteensa, on kylmä kuori ja näkee maailman paskana paikkana: 'kaikki hyväksikäyttää' yms...
pelkkää negatiivisuutta koko elämä. käyttäydytään sen mukaan, 'kun muutkin käyttäytyy'.
kyllä niilläkin on tunteita, mutta ne ovat muuttuneet katkeruudeksi jne...
pidä taukoa ja sen jälkeen ala etsimään erilaista puoliskoa itellesi. jotkut ihmiset vaan toistavat samoja virheitä ja maksavat koko ajan siitä.
aika parantaa kovatkin kolhut, mutta aikaa tarvitaan parantumiseen ja omien virheiden oivaltamiseen.
olen tämän moneen kertaan sanonut täällä.
kyllästyttää. pitäis jotain uutta itekin keksiä. :PKyllähän minä sen ymmärrän että tunteita pitää näyttää, eikä se koskaan oo ollu ongelma, mut jos tapaan tyypin joka antaa pakit heti ekalla lyömällä ensimmäisten treffien jälkeen, nii eikai semmosen perään tarvi itkeä? Eri asia tietty sillon ku on itellä isommat tunteet pelissä, tuo nyt vaan oli pieni ihastus.. Kiitos mielipiteestäsi :)
- Sivusta seur..
Aika hyvät ohjeet.. Taustoja en tiedä mutta kyllä ne unohtaa.. Ps. Itse olen treffaillut yhen naisen kaa pari kertaa, ja jos tää ei nyt ota yhteyttä niin taitaa unohtua kans" täytyy olla kummallakin kiinnostusta tarpeeks" Olisko sulla käynyt samoin? Mut tsemppiä sullekin:) T:eräs sinkkumies vaan!
- india
Kiitos edelliselle :) Tuli hyvä mieli!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032143
- 1341178
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34751ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46567- 10540