Ihastunut nainen.

Onhan se mukavaa.

Voi jestas miten lätkässä eräs neito on meikäläiseen! Eilen taas nähtiin ohimennen pitkästä aikaa ja pelkäsin että mimmi saa jonkun kohtauksen. Silmät olivat suuret ja säihkyvät, posket punoittivat ja koko nainen oli yhtä hymyä. Hurjinta oli se, kun nainen yritti puhua, niin hän kuulosti aivan hengästyneeltä. Ihan kuin olisi henkeä haukkonut. On meikäläiseen muutama nainen ollut joskus retkussa, mutta näin voimakkaisiin fyysisiin reaktioihin en ole kyllä koskaan törmännyt. Enkä ole erityisemmin edes yrittänyt iskeä kyseistä naista. Ihan normaalisti olen käyttäytynyt häntä kohtaan. Mitä nyt silloin tällöin vähän naurattanut jutuillani ja heittänyt jotain pikkutuhmaa läppää.

Olisi helppo ottaa noin ihastuneesta naisesta kaikki ilo irti, mutta en taida olla tarpeeksi kylmäverinen pelimies. Mulla ei nyt kuitenkaan ole mitään aikomusta aloittaa minkäänasteista seurustelua tai muutakaan tapailua, joten en viitsi myöskään käyttää hyväkseni naisen palavia tunteita allekirjoittanutta kohtaan.

Tai ehkä se olisi juuri sitä mitä hän haluaisikin..? Olenko hienotunteinen enkä heitä enää tämän enempää bensaa liekkeihin? Vai pitäisikö pistää isompaa vaihdetta silmään ja ottaa tästä neidosta kesäkissa loppukesän ajaksi? Kieltämättä houkutteleva ajatus...

11

1895

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • osaa vastata,

kysy vaikka siltä lutkittelijalta mitä mieltä se on.

• , heh .

"Lutkamies, lutkamies!"

• ...........................

Sä oot se lääke joka parantaa tuskan mutta aiheuttaa myös riippuvuuden.

Muista se.

• ~nainen~

oikein sanottu :)

• Raita

Mitä pahaa pikku flirtissä on? Vai oletteko molemmat tahoillanne varattuja?

Nauti vaan saamastasi huomiosta ja "pelaa".
      Jos olette vapaita niin olette vapaita tekemään mitä vaan.

• Raita

Piti vielä palata aiheeseen:

Mitä itse tunnet naista kohtaan? Millainen hän on?

• Onhan se mukavaa.

Mitäkö itse tunnen häntä kohtaan? No hän tosi pantava mimmi. Voisin kuvitella ihastuvani häneen jos viettäisin hieman enemmän aikaa hänen kanssaan. En taida kuitenkaan ottaa sitä riskiä. Mulla on vuodenvaihteessa paikkakunnanvaihto edessä ja se tietenkin sitten vaikeuttaisi lähtemistä huomattavasti jos retkahtaisin tähän tyttöön.

• uusiuusi
        Onhan se mukavaa. kirjoitti:

Mitäkö itse tunnen häntä kohtaan? No hän tosi pantava mimmi. Voisin kuvitella ihastuvani häneen jos viettäisin hieman enemmän aikaa hänen kanssaan. En taida kuitenkaan ottaa sitä riskiä. Mulla on vuodenvaihteessa paikkakunnanvaihto edessä ja se tietenkin sitten vaikeuttaisi lähtemistä huomattavasti jos retkahtaisin tähän tyttöön.

Voi voi sinua onhan se mukavaa:

Kuulostaa, että pelaat varman päälle.

Muista kuitenkin, että elämä on tehty elettäväksi!

Joskus myöhemmin voi kaduttaa, jos et ole nauttinut elämästä.
        Onnella ei myöskään ole tarkkaa aikaa, että milloin se astuu jonkun elämään.

Joo. Niin, mitä pahaa siinä olisi jos itse retkahtaisit tyttöön. Ei kai se nyt maailmanloppu olisi? Voisi sulostuttaa sinukin päiviäsi etc..

Heh! Mukavaa loppukesää;)

• vili

sua yhtään vituta tai ahdista, kun toinen on noin myyty???

• oksettavan

itserakas ja laskelmoiva. miten kukaan nainen pystyy ihastumaan sellaiseen?

• Nettikatti

Ei sitten sellainen vaihtoehto tullut mieleesi, että kertoisit naiselle mikä on tilanne: ettet halua (tai uskalla haluta) seurustelusuhdetta ja että olet muuttamassa pois. Hän saisi päättää mihin näillä ehdoilla ryhtyy. Reilu peli. Eikös pelimiehetkin muuten - ne "oikeat" - pelaa nimenomaan reilua peliä eivätkä pettämispeliä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4108
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2921
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe