Olen pettynyt saamaani palveluun Tornion vuokra-asuntojen toimipisteessä. Tylyjä ovat rouvashenkilöt siellä suunnalla. Tuskin olen ainoa joka on pettynyt siellä asioidessaan. Ja sain sellaisen käsityksen että he omistavat kaikki vuokra-asunnot, asiahan ei varmasti näin ole. Korjatkaa jos olen väärässä. Hymyn häivää ei asiakaspalvelijoiden huulilla näy vaikka iloisesti toivotin hyvää päivänjatkoa. Kuinka kummassa nämä ihmiset jaksavat työssään kun ovat kuin miehen sukupuolielimen nielleitä.
Tornion Krunni
28
5627
Vastaukset
- asionut myös
Olen huomanu kans,että aivan ku ne naiset omistais kaikki asunnot on niillä niin vaikea antaa asiallistakaan vastausta.Ja ilmeet on kyllä aika pelottavat että sydän kurkussa sai mennä jos nyt uskalsikaan.Onko sielä vielä se joka ei tienny mistään mitään.
- Vihtahousu
Jaa...mutta nuohan kuulostaa juuri sopivilta pikkuvirkamiehiltä. Ei kai ikäluokkien paras aines ole iänkuuna päivänä halunnu virkauralle.
Älykkäämpi aines katsos leipääntyy tuollasessa paikassa nopeasti ja lähtee nosteleen.
- Aikanaan asioinut
Krunnissa asiointi oli järkytys normaaliin asiakaspalveluun tottuneelle, lähinnä tuli olo, että halusivat mahdollisimman pian eroon tuosta tyypistä, joka kehtaa tulla häiritsemään heidän murjottamistaan.
Monta erilaista virastoa ja virkamiestä on tullut nähtyä, mutta Krunnin elämäänsä kyllästyneen oloiset mulliturvat ovat kyllä pohjalla. - Entinen asukas
Tuo on siis NIIIIN totta!!! =) Olen myös joskus itse haken sieltä asuntoa ja palvelu siellä on ihan syvältä! Tuskimpa siellä töissä olevat ihmiset edes tietävät mitä tarkoittaa sana asiaskaspalvelu. Mistään mitään he eivät tiedä.
Sitäpaitsi, suhteilla sieltä asunto saadaan. Varsinkin jos tahdot jonkun hyvän asunnon. Tai sitten sinulla täytyy olla todella hyvä työpaikka ja tulot.
Mitenköhän tuohon asiaan saataisiin jonkinlaista parannusta, varsinkin kun ne asunnot eivät ole niiden krunnissa työskentelevien omia?!- Ihmettelyjä monenlaisia
Niin, kyllä tästä on kyselyjä tullut semmoisilta jotka on asuntoa ollut vailla Torniosta. Luulisi että tämä Kaupungin omistama yritys tekisi hartiavoimin töitä tarjotakseen muualta tuleville siedettävää asumista Torniossa.
Vastauksethan on tasoa, että "Täytä hakemus, vapaata on Kivirannalla ja Aarnintiellä, kusi haisee eikä sinne muutenkaan kukaan halua. Jos me sulle jotain löydettäis puolen vuoden sisällä, niin katotaan jos me jaksetaan vuokrata asunto ulos".
Ajatella että tällaista on palaute sellaiselle joka olisi Tornioon tulossa töihin ja asumaan. Kuva on vastenmielinen ja kerran olen itsekkin sen kokenut. Jos en täältä olis kotoisin, niin en kyllä toista kertaa olisi miettinytkään Tornioon muuttamista.
Nyt kohta joku tulee kuitenkin huutamaan tänne, että "Muuta pois torniosta jos ei kelpaa, kaikki Torniossa on maailman parhaiten eikä mitään kritisoitavaa voi olla". IP osoite varmaan jäljittyis kaupungintalon ylimpiin kerroksiin... - myös!
...ja puhelimella ei saa yhteyttä!
- .,.,.,.,
myös! kirjoitti:
...ja puhelimella ei saa yhteyttä!
...ja jos saa niin siellä ollaan niin töykeitä ja äksyillään koko ajan.
- olen aina
saanut! Kiitosta vaan. Asunnot järjestyy silmänräpäyksessä ja kohtuu hintaan.
Ostakaa oma, jos ei palvelu miellytä.
Kirjottakaa sitten minkälaista naamaa se pankinjohtaja näytti, jos sinne saakka pääsette?- että kohtuuhintaan
Ne hinnat ovat kyllä ihan samat sinulle, kuin kelle tahansa. Ja ihan asunnot... Useampiakinko tarvitset? Et kehtaisi valehdella, ei se mikään huutokauppakamari ole.
Ilmeisesti et itse kykene ostamaan omaa, kun pitää Krunnissa laukkoa...?
Pankinjohtaja hymyili. Jotain, jota Krunnissa Ei tehdä. - minä vaan
Tästähän heti paistoi läpi että olet joko töissä siellä,tai sukukulainen! Se on taivahan tosi että siellä on ala arvoista se kohtelu ei muutakuin loparit tommosille lahnoille ja nuoria iloisia asiakaspalvelun osaavia naisia tai miehiä töihin , niin uskaltaa asiodakkin siellä !!!
- Mutta ei suomalainen
Elena palveli meitä ainakin puhelimitse tosi kohteliaasti. Taitaa olla venäläinen rouva kyseessä:)
Ehkä niillä virkailijoilla on elämänhalu vähän kateissa ja kostetaan kaikille asuntoa vailla oleville. Koitetaan ymmärtää heitä. - --kaarina--
Melkein itku tuli kun kävin siellä... Missään muualla en ole nähnyt asiakaspalvelussa niin tylyjä, vähäpuheisia, ilottomia ja haluttomia naamoja kuin tornion krunnissa. Onneksi ei enää tarvi käydä :) Asunto löytyi muualta ja iloisen tunnelman myötä :)
- kyllästynyt myös
olen joskus aikoinaan myös hakenut sieltä kämppää ja mulle myös oltiin TOSI ILKEITÄ ja tiuskittiin vaan ku sievästi kyseli jne.onneksi oon päässy eroon...:)
- Huono maine suottako??
Kyllä on tosi itse olen myös hakenut asuntoa usein ja aina yhtä hapanta ja ilotonta.Kyllä he varmasti omistavat asunnot kaikki koska yleensä asunnon saaneet ovat siellä työskentelevien ihmisten sukulaisia ja muita tuttavia jotka saavat ja vaihtavat asuntoa silloin kun kyllästyvät entiseen tai sitten ovat sen lianneet sen siihen kuntoon että remontti tehtävä ennen uusien asukkaiden tuloa se on sitä säästöä.
- ole kokenut...
Huono maine suottako?? kirjoitti:
Kyllä on tosi itse olen myös hakenut asuntoa usein ja aina yhtä hapanta ja ilotonta.Kyllä he varmasti omistavat asunnot kaikki koska yleensä asunnon saaneet ovat siellä työskentelevien ihmisten sukulaisia ja muita tuttavia jotka saavat ja vaihtavat asuntoa silloin kun kyllästyvät entiseen tai sitten ovat sen lianneet sen siihen kuntoon että remontti tehtävä ennen uusien asukkaiden tuloa se on sitä säästöä.
samaa kuin edelliset kirjoittajat. tiedän kyllä tuttujen kokemuksesta että palvella siellä ei haluta. itse olen asunut neljässä eri osoitteessa krunnilla ja joka kerta kun olen asunnon tarvinnut niin se on järjestynyt heti. tosi tilanne on ollut sellainen että eivät ole muutakaan voineet. ja kyllä siellä hyvää palvelua saa kun itse osaa puhutella oikein eikä luule tietävänsä kaikkea. toivottavasti kuitenkin laittaisivat jonkun pätevämmän päättäämään asukkaista.
on krunni jättänyt asunnottomaksi mm viimeisillään raskaana olevan jolla ei ollut asuntoa vaikka sosiaalitoimistoa myöten tietysti asiaa hoidettu. ovat vain sanoneet että kun on saanut niin paljon valituksia ja häädön häiritsevästä elämästä niin eivät voi enään asuntoa antaa. tuttuni sitten asui muiden nurkissa kunnes sai kuin saikin ksunnilta asunnon lapsen ollessa 2 kk ikäinen. aivan käsittämätöntä toimintaa joskus mutta jopa joskus sieltä saa asiallista kohtelua. - lisäys
ole kokenut... kirjoitti:
samaa kuin edelliset kirjoittajat. tiedän kyllä tuttujen kokemuksesta että palvella siellä ei haluta. itse olen asunut neljässä eri osoitteessa krunnilla ja joka kerta kun olen asunnon tarvinnut niin se on järjestynyt heti. tosi tilanne on ollut sellainen että eivät ole muutakaan voineet. ja kyllä siellä hyvää palvelua saa kun itse osaa puhutella oikein eikä luule tietävänsä kaikkea. toivottavasti kuitenkin laittaisivat jonkun pätevämmän päättäämään asukkaista.
on krunni jättänyt asunnottomaksi mm viimeisillään raskaana olevan jolla ei ollut asuntoa vaikka sosiaalitoimistoa myöten tietysti asiaa hoidettu. ovat vain sanoneet että kun on saanut niin paljon valituksia ja häädön häiritsevästä elämästä niin eivät voi enään asuntoa antaa. tuttuni sitten asui muiden nurkissa kunnes sai kuin saikin ksunnilta asunnon lapsen ollessa 2 kk ikäinen. aivan käsittämätöntä toimintaa joskus mutta jopa joskus sieltä saa asiallista kohtelua.edelliseen että en ole kenenkään krunnilla tai kenekään suuremman pampun tuttu tai sukulainen :)
- .......
Huono maine suottako?? kirjoitti:
http://www.tornio.fi/tornionkrunni/default.htm
Tuonne voi postittaa näille kyseisille henkilöille tämän keskustelun linkin!! - itse häirikön
ole kokenut... kirjoitti:
on krunni jättänyt asunnottomaksi mm viimeisillään raskaana olevan jolla ei ollut asuntoa vaikka sosiaalitoimistoa myöten tietysti asiaa hoidettu. ovat vain sanoneet että kun on saanut niin paljon valituksia ja häädön häiritsevästä elämästä niin eivät voi enään asuntoa antaa. tuttuni sitten asui muiden nurkissa kunnes sai kuin saikin ksunnilta asunnon lapsen ollessa 2 kk ikäinen. aivan käsittämätöntä toimintaa joskus mutta jopa joskus sieltä saa asiallista kohtelua.vuokralaiseksi? Oli paksuna tai ei, häätö on häätö. Siitä mennään mustalle listalle ja asunnon saaminen on vaikeaa. Kai tuon nyt ymmärtää jokainen...
Voiko häädön saada vahingossa. En usko. Jolloin tullaan siihen, että heittäydytään yhteiskunnan elätiksi ellei sitä olla jo aiemmin ja itketään kun ei ole häädetylle häirikölle asuntoa. Mihin on maailma menossa?
Haluaisitko itse omistamaasi asuntoon vuokralaisen, joka ei saa edes kaupungilta asuntoa koska on häädetty häiriökäyttäytymisen takia ja on siksi mustalla listalla? Minä en haluaisi.
Toisekseen ihmettelen miten kukaan edes harkitsee lapsen tekoa ilman asuntoa!? Lienee vahinkomuksu.
- *kartsa*
menin työkamppeet päällä hakemaan asuntoa, oli kiire enkä ehtinyt siistimpiä laittaa. Mua katsottiin ku jotain helvetin deekua ja kohdeltiinkin samoin. Pitäkööt kämppänsä!
- einäineitodellakaannäin
Menin hakemaan Krunnilta asuntoa ja tulin itkien pois. Että terve, mahtavaa asiakaspalvelua! En tiedä mitä epäonnellisuuspillereitä niiden ruokaan laitetaan, aina sama peruskurjuus vastassa.
- saanut myös
Itse hain mieheni kanssa Krunnilta asuntoa. Kaksi työssäkäyvää, rauhallista nuorta. Vastaus oli "Asuntoja ei ole, eikä tule!" Lopulta erääästä vapautuvasta asunnosta mainittiin vain, että sitä on jo tarjottu jollekin, joka on vasta viikon miettinyt ottaako sen. Siis viikon! Tarjouduin maksamaan käsirahan heti vaikka käteisenä, mutta ei kuulemma tullut kuuloonkaan.
Kyllä tuon reissun jälkeen ei itku ollut kaukana. Ennen Saton kämpissä asuneena voin sanoa, että sieltä on aina saanut hyvää ja asiallista palvelua. - jaskajokun
Joo siis ihan oikeesti. Kävinpä pyörähtämässä Krunnilla ja kysymässä asuntomahdollisuutta ja muija alkoi väitellä kanssani ja jouduin puolustelemaan omaa päätöstäni ottaa vastaan minkälaisen asunnon vain saan! Sitten se vielä valehteli mulle päin naamaa ja vaihtoi mielipidettään lennossa. Lähdin sieltä ja tuumasin että muija varmaan kuvittelee omistavansa kaikki asunnot.
- cvlo
Sitä tässä vain olen ihmetellyt että miksi Krunnin asiakkaat ajaa autoillaan siihen toimiston porraspieleen vaikka se on liikennemerkein kielletty ? .Ajaisivat varmaan sisään asti jos olisi leveämpi ovi ...
- Satolle
Joo ja auta armias jos vuokra jääny rästiin, sen pottuilun kuulee varmasti kaikki paikallaolijat. Ja asuntoja saa pärstäkertoimen mukaan, vaikka miten toukkia vilisee nurkissa, ei heru kämppää. Onneks on Sato.
- ValkoinenValhe_
Näköjään vieläkin eräs ihmistä muistuttava nimeltä mainitsematon U**a J******n tuolla hommissa, joka on aina ollut kaiken kierouden alkulähde tuossa lafkassa.
Valehtelee asiakkaille minkä kerkiää, vaikka pitäisi tietää että näin pienessä pitäjässä valheella on lyhyet jäljet. Ihme että ei ole vieläkään potkittu pois. - penttipekka
En suosittele kenellekkään tämän asuntovuokrafirman käyttämistä.
Kirkkokadulla kesän olleena voin sanoa, että on ollut ihan todellinen helvetti asua täällä.
Joka yö mekastetaan, joko huutaen, nauraen, heittämällä pulloa maahan ja niin edespäin.
Kun asiasta yritti ilmoittaa järjestyhäiriöistä vastaaville sanottiin vaan tylysti että pitää tehdä kirjallinen ilmoitus ja laitettiin luuri korvaan.
Kun yritti soittaa takaisin ei puhelimeen jostain syystä vastattu?
Poliisikin on jo muutamaan otteeseen tuossa pihalla käynyt mutta ovat varmaan muhametit tajunneet aina mennä sisälle siihen aikaan eikä näin ole tullut mitään edistystä asiaan.
Tee nyt hyvä ihminen itsellesi palvelus äläkä missään nimessä vuokraa asuntoa tältä firmalta. - ssssssww
Olen saanut aina hyvää palvelua Krunnilla. Hymyyn vastataan hymyllä vai onko jokin nyt ihan vasta muuttunut?
- Paskakinparempaa
Mahtaa aikapaljon riippua niiden akkojen öljynvaihtoviikoista...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4022142Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek122009Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2501415Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.821069Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel57977Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia402948Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä39838- 56799
- 75770
Hyvää yötä mies
Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo70734