Moi!
Olemme kaveriporukalla ajatelleet aloittaa saliandyn harrastamisen 6 divarissa. Mitä kustannuksia tähän tulee / hlö? Alue on pirkanmaa.
Entä voiko sählyä harrastaa? siis onko siinä jotain divareita?
Entä tiedättekö joitain puulaakeja tampereen seudulta?
Paljonko laji maksaa?
5
1204
Vastaukset
- Patrickki
Silmä käteen! ja luuri korvaan
- jojo
Pakolliset menot:
- VI divarin osallistumaksu kausi 07-08 - 720 eur
- Tuomarimaksut - 17 eur/ottelu (kaudessa n. 15-20 ottelua)
Lisäksi tarvitsette yhtenäiset peliasut ja ehkä liivit, jos peliasu sattuu olemaan 'liian' samanlainen kuin vastustajan kun olette vierasjoukkue. Peliasuissa pitää olla pelinumerot näkyvillä, myös mahdollisia liivejä käytettäessä. Omalle joukkueelle peliasut, sukat ja liivit painatuksineen maksoivat viimekaudella n. 70 eur/pelaaja. Halvemallakin varmaan saa. Nämä olivat ns. merkkivetimiä.
Lisäksi tarvitsetta maalivahdille kamat.
- Maski
- Paita liivit
- Housut
- Munasyndit
- Hanskat
- Kassi varusteita varten
Varusteiden hinnat vaihtelevat melko laajalla skaalalla - 250 eurosta ylöspäin.
Lisäksi jokainen hankkii sisäpelikengät maalivahti esim. painikengät). Lisäksi annattaa hankkia joukkueelle huoltolaukku, jonka sisältönä on perustarvikkeita pikkuhavereihin:
- kylmägeeliä tms.
- laastaria
- sidettä
- sakset
- rättejä
Riipuen sisällöstä n. 50 - 100 eur.
Jos ei ole harjoitusvuoroa niin sellainenkin kannatta ottaa oikealla salibandykentällä.- teroterppanen
Moi!
Siis onko tuo 720e per lätty vai joukkue? Entä lisenssi, tuossa ei ilmeisesti ole vielä sitä. - gggaa
teroterppanen kirjoitti:
Moi!
Siis onko tuo 720e per lätty vai joukkue? Entä lisenssi, tuossa ei ilmeisesti ole vielä sitä.No jes. Aivojakin saa käyttää, 720 per pelaaja :D. Ei ehkä ihan. Eli 720 per joukkue lisenssit jotka maksavat 50-80€ per pelaaja(riippuen iästä).
http://www.salibandy.net/liitto sieltä löytyy aika paljon tietoa.
olisin kiinnostunut lähtemään mukaan 6 divarin peleihin jos vielä teillä on se suunnitelmissa!!! ottakaa yhteyttä niin jutellaan enemmän asiasta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512