Mitenkäs saisin tuota varsinkin kesän aikana kehoon kertyvää nestettä pois? Liikun päivittäin reippaasti. Joko rivakkaa sauvakävelyä yli tunnin tai juoksen 10-12 km 3-4 kertaa viikossa. Tahtoo nuo kesäiset herkut ja varsinkin juomat siitä huolimatta nostaa painoa. Olisko jollakin kokemusta ja vinkkiä millä muulla keinolla liikunnan lisäksi saisi nestettä pois.
Turvotus pois?
2
514
Vastaukset
- hyvin
nimittäin Molkosan herajuomavalmiste, saa nesteenä ja jauheena luontaistuotekaupoista sekä joistakin ruokakaupoista, sekoitetaan veteen. Aika raapaisevan makuista mutta tehoaa kyllä, eli poistaa nestettä tehokkaasti ja tekee mahalle ja suolistolle samalla hyvää. Kannattaa varoa vaan ettei keho kuiva liikaa, etenkin kun urheilet. Teen ite niin et sekoitan puolen litran vesipulloon 2 teelusikallista jauhetta ja vettä ja juon aamun aikana, tehoaa parhaiten. Kokeile!
- aamullaaaaaaaaa
Minä syön ihan nesteenpoistolääkkeitä, joita saan mieheltäni jolla on sydänongelmia...
ja kyllä tehoaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1621384
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä40985Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38715- 14630
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä28622- 36616
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46607Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver20592Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30567Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17553