Nyt totisesti olen yllättynyt. Liekö takaraivoon piintynyt paha ennakkoluulo neiti Hiltonia kohtaan vai mistä lie johtuu... Mutta haistellessani Sokoksella Hiltonin Heiress-tuoksua, yllätyin ja huumaannuin täysin. Aivan ihana tuoksu!
Kannattaa kokeilla. Taidan itse ostaa sen seuraavaksi ;)
Yllättäjä: Paris Hilton-tuoksu
5
1169
Vastaukset
- Justgreen
..yllätys! Piti oikein mennä uudestaan tuoksuttelemaan ja kysyin Hairlessia -> mikä kauhistunut myyjän ilme! Ihan varmasti olin lukevani sen siitä edellisellä kertaa. Ajattelin vain, että oli nimennyt sen ystävänsä Britneyn mukaan :D))
Pidin siitä aika tavalla, en vaan ole varma, haluaisinko silti käyttää.- tykkään
mäkin tykästyin joskus kuukausi sitten siihe mutta en oo saanut ostettua äitin mielestä ekana se oli ihana mutta nykyään muka ällö :PPPPPPPP
- tykkäsiin
minkä ikäsiä olette muut tuoksuun tykästyneet? tuli ihan sellanen olo et eihän tuota enää kehtaa ostaa. Luulevat vielä, että yritän olla jotain...heh...
- supernenä
Eli ekan viestin kirjottaja täällä on 24v :) kuka sitä ajattelee mitä hajuvettä joku ostaa... Itse kyllästyn niin nopeasti kaikkiin tuoksuihin, että jos joky miellyttää, ostan varmasti vaikka olis Paris tai kuka tahansa nimen takana :) tosin en ole vielä ostanut ko. hajuvettä...
- 25v
supernenä kirjoitti:
Eli ekan viestin kirjottaja täällä on 24v :) kuka sitä ajattelee mitä hajuvettä joku ostaa... Itse kyllästyn niin nopeasti kaikkiin tuoksuihin, että jos joky miellyttää, ostan varmasti vaikka olis Paris tai kuka tahansa nimen takana :) tosin en ole vielä ostanut ko. hajuvettä...
Olen 25. Sain tuoksun lahjaksi ja oikeasti se on hyvän tuoksuinen. Enpä olisi uskonut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134802Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293493No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452420- 501538
- 361473
- 391349
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231212- 141202
- 1651079
- 271078