moi! tällasta kysyisin että mulla menee nyt ainakin 2500m cooperissa.. pitäis saada marraskuussa menemää vähintää 2800m.. onko mahdollista tässä ajassa treenata cooperin testiin tuollainen parannus?? ja jos täällä on alasta "tietäviä" niin saapi myös laittaa treenivinkkejä.. tarkoitus on myös nostaa omaa kuntoa, ei pelkästään cooperin tulosta. ( muuta cooperin parannus on nyt ensisijainen.. ) kiitos vastauksistanne ;)
Cooper
juokse..
2
569
Vastaukset
- ...
en ole alan asiantuntijoita mutta omasta kokemuksesta väittäisin että jos pari kolme kertaa viikossa käyt lenkillä 3kk niin kyllä se kunto väkisinkin tuon verran nousee, ja enempäänkin on mahdollisuuksia jos aiot kunnolla panostaa (treeniohjelma, ruokavalio ym).
- juoksutekniikkakin
ja juoksun taloudellisuus energiamielessä paranevat joten kunnonkaan ei tarvitse kummoisestikaan kohota.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3406345Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483786- 81943
- 52870
- 56816
- 41810
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793- 67779
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,130763Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14691