Huomenna lentokentältä olisi tarkoitus ostaa Lancomen meikkivoide,en ole kyseistä merkkiä ennen käyttänyt. Voitteko kertoa mikä meikkivoide olisi paras sekaiholle. Ja muutenkin kokemuksia, ovatko hintansa veroisia jne.
Lancomen meikkivoiteita käyttäneet!
1
293
Vastaukset
- ...
Kukaan ei voi suositella sulle meikkivoidetta ellet kerro millainen tulos on hakusessa. Esim mun mielestä peittävä meikkivoide on kauheeta ja luonnollinen tosi jees, toisten mielestä paksu pakkeli on hienon näköistä. Mitä nyt voi yleisesti Lancomen meikkivoiteista sanoa niin ovat kyllä hintansa veroisia olleet, mielestäni yksi parhaista pohjameikkien valmistajista parin muun selektiivisen ohella. Suosittelen käymään ihan Lancomen sivuilla katsomassa, siellä on kerrottu millainen tulos ja millaiselle iholle sopii. Aika hyvin pitävät paikkaansa. Sieltä kun tarkistat sopiiko sun tarkotuksiin niin tuskin tulet ostaneeksi sikaa säkissä.
Ellet nyt välttämättä halua juuri Lancomea niin kannattaa katsella myös ainakin Dioria ja Chanelia sillä silmällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2723388Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1031683- 681249
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991077- 571033
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:50986- 63971
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is199871- 42817
- 47792