Apuaaaa!
Tässä kuukauden sisällä minulle on tullut selkään kamalasti finnejä/näppylöitä, sanoin vähän tissien väliin ja otsaan...
Minulla on ollut aina siisti selkä ja ei naamassakaan ole ollut kamalasti näppyjä.. mikä on?:O
johtuisikohan se tästä hikoilusta?
Pliiis jotain neuvoi?
Oon 15 vuotias
Apua finnejä!
3
494
Vastaukset
- Tätiskä
Sitä kutsutaan murrosiäksi ;) Muista perus ihonpuhdistus ja -hoito, mitään turhia kikkoja ei kannata ruveta harrastamaan. Äläkä missään tapauksessa näpelöi finnejäsi, anna niiden hävitä itsestään - muuten jättävät ikävän muiston itsestään. Tsemppiä, kyllä se siitä tasottuu! Kaikilla meillä on ollu tämä vaihe... :P
- kokenut
kokeile apteekista saatavia widmerin aknesarjan tuotteita ja basiron aknevoidetta paikallisesti. Huolellinen, mutta hellävarainen puhditus aamuin illoin ja päälle ihon hyvä kosteutus. Vältä lisäksi kovin rasvaisia ja sokeripitoisia ruokia ja juomia. Juo paljon vettä. Huolehdi puhtaista vuodevaatteista. Nämä auttaneet minua.
- jaah
Hanki apteekista akneiholle tarkoitettuja puhdistusaineita ja hoitotuotteita. Jos ne eivät kuukauden sisällä poista finnejä, mene ihotautilääkärille.
Saat todennäköisesti ainakin antibioottikuurin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760