Yritin käydä tutustumassa Hgissä oleviin finnbodyn naistensaleihin. Toiseen, Vallilassa, ei päässyt sisälle, vaikka sisällä olisi oven tietojen mukaan pitänyt olla salihenkilö paikalla. Noh, sen verran sain kurkittua oveta, että riitti. Menin toiselle salille Ogeliin ja se oli kaikenkaikkiaan just sitä mitä oikeastaan odotinkin. Kaksi purkkaPirkkoa salihenkilöinä: kysyin, kuten tapana on, kun haluaa tutustua uuteen saliin, sopiiko että käyn peremmälle. Tiskin takana oli purukumi mennä väärään kurkkuun. Ei ollut tyttö tottunut mahdollisten tulevien maksavien asiakkaiden tutustumiskäynteihin. Olin kuitenkin lupaa saamatta jo astumassa saliosastoon, n.100neliö, kun kuulin takaani kysymyksen: mistä tässä on niinku kysymys. Voi vittu, eikö näitä pikkuperseitä kouluteta asiakaspalveluun ollenkaan. Kuten ei hänen työtoveriaankaan joka oli heittämässä minua ulos kun kehtasin esittää vastakysymyksen: että anteeksi mitäköhän mahdoit tarkoittaa? Kummaltakin meni pasmat sekaisin, vanhempi yritti sitten sen ulosheittokommentin jälkeen selitellä, mutta... Hesa on täynnä hyviä kunnon sekasaleja, joten kannan rahani heile jatkossakin. Se vaan ihmetyttää että miksi nämä "naistesalit" on sellaisia kaikenn vanhan paskan kaman varastoja, mistä tyhmät ämmät sitten maksaa. Eli lopetakaa näiden varastojen ylläpito ja hakekaa rahoillenne vastinetta asiallisista paikoista joissa on myös ammattitaitoinen henkilökunta. Ja finnbodyn edustajien/puolustajien ei tarvitse tätä viestiä kommentoida, tiedetään ilman niitäkin missä mennään, oikeasti.
"naisten salit" finnbody
Baubo
1
322
Vastaukset
- gtgtgt_po
En ole katkera mutta kuitenkin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121771
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1261569Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras761365- 301292
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1271116Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221001Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46998- 22987
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n66858- 46783