Onko kukaan lähdössä Ausseihin, tarkemmin Sydneyyn au pairiksi tai vaikka töihin? Olen lähdössä elokuun loppupuolella ja olisi kiva tavata suomalaisia siellä Sydneyssä
Australiaan Au pairiksi
5
634
Vastaukset
- ollaan...
Moikka!
Oon ollut au pairina pohjois-sydneyssä nyt reilun kuukauden. Laita vaikka sun meiliosote niin laitan sulle meiliä.- myös!
Olen lähdössä Sydneyn lähelle joulu tai tammikuussa. Kauan itse olet siellä? Olisi tosiaan kiva jos olisi joitain kavereita varsinkin viikonlopuiksi, ettei tarvitse yksin liikkua!
- Ausseihin
Moi!
En mielelläni laita nimelläni olevaa sähköpostíosoitetta tänne nettiin niin tein toisen osoitteen. Tulen Sydneyyn 23.8. Laita viestiä niin kirjotellaan ja tavataan =)
[email protected] - Ausseihin
Ausseihin kirjoitti:
Moi!
En mielelläni laita nimelläni olevaa sähköpostíosoitetta tänne nettiin niin tein toisen osoitteen. Tulen Sydneyyn 23.8. Laita viestiä niin kirjotellaan ja tavataan =)
[email protected]Löytyiskö muita jotka ovat lähdössä syksyllä Australiaan?
- tuli kielikommellus
Ausseihin kirjoitti:
Löytyiskö muita jotka ovat lähdössä syksyllä Australiaan?
.. :D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "884209Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293203No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10939
- 134921
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770