pääsen yli sinusta

a..

Jo on aikakin päästä yli sinusta,
olen ollut koukussa entiseeni aah,, kauankohan 2 vuotta. eron jälkeen..
siis huom. seurustelimme 2kk, koska kaikki alkoi menee pieleen. sitten enemmän tai vähemmän ollaan "säädetty".
no sitten löysin ihanan poikaystäväni,, ahh.. kuinka häntä rakastankaan..
mutta silti kännissä halusin aina eksäni lähelle.. joka oli noloa, ja idioottimaista,
no nyt oli sitten viimeinen tikki, viikonloppuna... aloin humalassa aloin puhumaan nykyiselleni kaikkea eksästä.. jne.. no hänhän suuttui niin pirusti..

nyt olen tässä kaksi päivää mittinyt kuinka lapsellinen idiootti mä olen, ja minkälainen ihanan kulta namu mulla on.. ja eihän mulla ja eksällä toiminu.. sitä on jo kokeiltu.. arg.. mä olen idiootti.

tähän loppu tälläinen lapsellinen vonkuminen, ja että muka menneisyydessä olisi paremmin. ja minun tulee nauttia tästä hetkestä, ja tämän hetken päätöksitä, olla nykyiseni kanssa.
mä olen niin pahoillani poikaystävälleni. minkälaisen idiootin kanssa hän on seurustellut.

en ole mennyt sänkyyn, en edes suudellut eksääni, mutta ajatellut olne häntä. LIIKAA.

ja mitä "vanhoja hyviä aikoja" hehhehehe..
no nyt se loppuu,
jos ei pääse edellisistä eroon.. miten sitä voi tän elämän elää.. täytyy mennä eteenpäin.. eikä taaksepäin..

1

1489

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • venustas

Hyvä jos on uusi suhde auttamassa, että pääsee eroon eksästä.. mut jos ei ole, tai uusi suhde tuntuu korvikkeelta..?
      Itte oon ollu joku puol vuotta "koukussa" eksään, vaikken oo kertaakaan nähny sitä saatika sitten puhunu sen kans.
      Meinasin lähettää sille onnitteluviestin (sil on synttärit), ihan vaan tarkistaakseni et vastaako se xD tuskin..

eihän se ymmärrä et mä edelleen mietin sitä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      43
      2130
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      171
      1903
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      116
      1332
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1150
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      96
      952
    6. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      899
    7. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      849
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      43
      836
    9. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      31
      772
    10. Minkälaisen viestin toivoisit saavasi?

Miehelle.... Helpota vähän.
      Ikävä
      54
      691
    Aihe