pääsen yli sinusta

a..

Jo on aikakin päästä yli sinusta,
olen ollut koukussa entiseeni aah,, kauankohan 2 vuotta. eron jälkeen..
siis huom. seurustelimme 2kk, koska kaikki alkoi menee pieleen. sitten enemmän tai vähemmän ollaan "säädetty".
no sitten löysin ihanan poikaystäväni,, ahh.. kuinka häntä rakastankaan..
mutta silti kännissä halusin aina eksäni lähelle.. joka oli noloa, ja idioottimaista,
no nyt oli sitten viimeinen tikki, viikonloppuna... aloin humalassa aloin puhumaan nykyiselleni kaikkea eksästä.. jne.. no hänhän suuttui niin pirusti..

nyt olen tässä kaksi päivää mittinyt kuinka lapsellinen idiootti mä olen, ja minkälainen ihanan kulta namu mulla on.. ja eihän mulla ja eksällä toiminu.. sitä on jo kokeiltu.. arg.. mä olen idiootti.

tähän loppu tälläinen lapsellinen vonkuminen, ja että muka menneisyydessä olisi paremmin. ja minun tulee nauttia tästä hetkestä, ja tämän hetken päätöksitä, olla nykyiseni kanssa.
mä olen niin pahoillani poikaystävälleni. minkälaisen idiootin kanssa hän on seurustellut.

en ole mennyt sänkyyn, en edes suudellut eksääni, mutta ajatellut olne häntä. LIIKAA.

ja mitä "vanhoja hyviä aikoja" hehhehehe..
no nyt se loppuu,
jos ei pääse edellisistä eroon.. miten sitä voi tän elämän elää.. täytyy mennä eteenpäin.. eikä taaksepäin..

1

1488

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • venustas

Hyvä jos on uusi suhde auttamassa, että pääsee eroon eksästä.. mut jos ei ole, tai uusi suhde tuntuu korvikkeelta..?
      Itte oon ollu joku puol vuotta "koukussa" eksään, vaikken oo kertaakaan nähny sitä saatika sitten puhunu sen kans.
      Meinasin lähettää sille onnitteluviestin (sil on synttärit), ihan vaan tarkistaakseni et vastaako se xD tuskin..

eihän se ymmärrä et mä edelleen mietin sitä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4048
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2901
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1311
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      864
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      750
    Aihe