Mitä tavallinen manikyyri

pitää sisällään

olin etelässä manikyrissä eikä vaikuttanut kovin ammattitaitoiselta touhulta.
Tyttö leikkasi "sivuleikkureilla" kynsinauhani,ja jälki oli tosi repaleinen ja vertakin tuli.
Eli mitä kuuluu manikyyriin Suomessa,olisi kiva tietää,kun tuohon ei tuntunut kuuluvan oikein mitään ja sekin vähä tehtiin minun sylissäni,ei pöytää ei mitään!

4

989

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oliko....

oikea ammatinharjoittaja.

• sinänsä hienon

kylpylän ja turkkilaisen saunan kauneussalongissa.Ei taida olla ammatillista koulutusta Turkissa noihin hommiin,en tiedä.
        Tuota leikkelyä juuri aloin miettimän,kun en ollut koskaan kuullut että niin tehdään.
        Nyt kun ovat parantuneet,niin oikeastaan näyttää ihan siistiltä,tosin paljon vaativat öljyhoitoa,että repaleet tasottuivat.

• EK-K

Ei tarvitse mennä kuin Venäjälle, niin siellä manikyyri ei ole manikyyri, jollei kynsinauhoja leikata.

Suomessa kynsinauhoja ei leikata, eikä elävää kudosta muutenkaan poisteta, rikota tai vaurioiteta. Kynsinauhoja työnnetään taaksepäin, jotta saadaan kynnen pinnalta kaavittua kuona ja epäpuhtaudet pois.

• sisältää..

Alkajaisiksi puhdas ja siisti työympäristö. Kysy, missä voit pestä kädet, ellei sinua ohjata kysymättä, ja katso että tekijäkin pesee kätensä. Desinfioiva käsihuuhde myös!
      Aluksi usein vielä kylvetetään kädet tai vain sormet kynsinauhojen pehmittämiseksi (aina ei mahdollista, riippuu kynsistä).
      Kynsinauhojen siistiminen työntämällä taakse ja kyllä- myös nipperiä voi tarvita; elävää kudosta ei koskaan saa leikata, mutta lihastikut ja mahdollisesti ylivenynyt kuollut ihosolukko leikataan pois. Tähän tarvitaan erittäin terävä, tarkoitukseen suunniteltu leikkuri ja erittäin vakaa käsi, puhumattakaan siitä että tietää mitä tekee.
      Hoitava aine kynsinauhoille ja kynsille, kosteusvoide käsille kevyesti hieroen.
      Kynsien viilaus ja lakkaus tai kiillotus.
      Eri paikoissa on toki hieman eroja, mutta ainakin nämä pitää voida olettaa sisältyvän hintaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4862
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3523
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2430
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1548
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      40
      1413
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      23
      1312
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1222
    8. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1108
    9. 165
      1089
    10. Olen oikeasti aika mukava

Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.
      Ikävä
      22
      1027
    Aihe