En milloinkaan alistu niin alas elämässäni, etä suostuisin menemään avioon sellaisen kanssa jolta löytäisin tatsuja. Olkoon ne sitten missä paikassa tahansa. Olen puhtaan linjan mies, katson tatsujen kuuluvan saman lahkoon kuin HIV.
Voitte olla eri mieltäkin, mutta ette saa päätäni kääntymään ettekä ajatuksiani muuttumaan! Kiitos jokaiselle terveihoiselle tytölle jonka elämässnöi vielä varmaan tapaan!
En ole mikään uskon-fanaatikko vaikka sellaiseksi epäilettekin! Käyn normaaleissa nuorisopaikoissa ja baareissa myös! En myöskään hiomostele.
Vielä tatuoinneista
Vapaa sinkkupoika vielä!
3
569
Vastaukset
- andré
vangit ja huorat tunnistetaan tatuoinneista!
- horoko
Olen samaa kastia Hiv:tä kantavien ja huorien kanssa :D Mielenkiintoista, aina sitä oppii jotain uutta! buahah
- Kun HIV muuttuu AIFS-asteelle
horoko kirjoitti:
Olen samaa kastia Hiv:tä kantavien ja huorien kanssa :D Mielenkiintoista, aina sitä oppii jotain uutta! buahah
Eipäs kannata hahatella, totta jokainen sana jonka alottaja on esittänyt! Kiitos asiallisesta tekstistä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057