rimonabant toimii

helpottunut

Tervehdys.

Sellaista tietoa kaikille niille, joille ylipaino on selkeä terveysongelma - uusi reseptilääke Accomplia, jonka vaikuttava aine on rimonabant, toimii. Olen käyttänyt sitä kuukauden ja painoni on pudonnut hurjat viisi kiloa. Olen toki pitänyt diettiäkin, mutta en mitään rajua - kesäaikaan on siideri ja viskikin maistunut lomilla... Mutta erityisen tehokas lääke on, jos siihen todella yhdistää vähäkalorisen ruokavalion, ja mieluusti runsaasti kasviksia ja kuituja. Paino voi pudota jopa kilon päivässä, jos itsekuri pitää. Ja jos ei muutamana päivänä, niin taas seuraavana sitten.

Mikään kevyt lääke se ei ole, vaan vaatii tietyt lääketieteelliset kriteerit että sitä ylipäätään määrätään - tarpeeksi korkean painoindeksin tai muita riskejä, kuten korkean verenpaineen, kolestrolin tms. Lääke vaatii ennakkotutkimukset ja aiheuttaa sivuoireita, minulle mm. lievää masennusta ja pahoinvointia. Oireet kuitenkin lieventyvät parin viikon jälkeen huomattavasti. Enää en niitä juuri huomaa. Lääke ei sovi kaikille, ja on myös kallis, satasen kuussa, mutta jos se sopii ja sen yhdistää diettiin, niin on varmasti hintansa väärti. Se auttaa ennen muuta omenalihavuuteen.

Lääke ei sovi jatkuvaan käyttöön, korkeintaan parin vuoden, mutta tällä vauhdilla sitä ainakaan minun ei tarvitse montaa kuukautta napsia. En tiedä, toimiiko kaikilla yhtä hyvin, mutta itse olen todella helpottunut, kun paino on pudonnut jo 100:sta 95:een. 7-8 kiloa vielä ja olen sutjakassa kunnossa. Sen uskoisi näkyvän verenpaineessa, verensokerissa ja kolestrolissa, joissa kaikissa minulla oli ongelmia. Voin raportoida syyskuussa, kunhan käyn kontrollissa.

Lääkkeeseen voi tutustua osoitteessa

http://www.emea.europa.eu/humandocs/PDFs/EPAR/acomplia/H-666-PI-fi.pdf

6

595

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • touhua määrätä sulle tollasia

pillereitä,kun noin vähän pudotettavaakin..luulisi ilmankin sujuvan jos on motivaatiota.

• joo..

Ei ihmisillä riitä motivaatio järkevään elämiseen. Mukavuus ennen kaikkea, ja mukavaa on kun saa juoda ja syödä ja pilleri hoitaa kilot pois...

• helpottunut

Verenpaine 150/95, sokeri 6,8, kolestroli 7,2

• helpottunut
        joo.. kirjoitti:

Ei ihmisillä riitä motivaatio järkevään elämiseen. Mukavuus ennen kaikkea, ja mukavaa on kun saa juoda ja syödä ja pilleri hoitaa kilot pois...

Eipä teilläkään urpoilla ole paljoa järkeävää tekemistä, jos on aikaa surffata nettisivuilla moralisoimasssa viidenpennin alatyyliin ongelmaisia ihmisiä.

• +++++++++++++++++

olen 175cm/100kg ja tuntuu,että paino vaan nousee,vaikka en pljon syökkään.5 vuotta sitten olin vielä 50kg luikku ja häpesin laihuuttani.mulla on kyllä kilpparin krooninen tulehdus,muttei lääkitystä,mitä sisätautilääkäri ihmetteli.olenkin elänyt toivossa,että lääkkeet saatuani laihtusin.mut siis tosta lääkkestä,josta kirjoitit,niin tuleeko siitä rasvaripuli ja eikö kela korvaa tätä lääkettä?

• helpottunut

Luulen, että kilpirauhasvaiva estää lääkkeen käytön, mutta tarkista lääkäriltä. Kela ei korvaa ainakaan vielä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4108
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe