Nimetkää turn-offeja.

teräsmies.

Kertokaa naiset ja miehet mitkä seikat saa teidän kiinnostuksen lopahtamaan.

Mun kiinnostus naista kohtaan lopahtaa mm. näistä:

1. nainen on biseksuaali
2. naisella on tatuointeja
3. nainen on kuin konekiväärillä rei'itetty, siis LIIKAA lävistyksiä, pieni määrä ei haittaa mutta paljon on liikaa
4. nainen on allerginen eläimille tai ei vaan tykkää eläimistä, minä ei-eläinallerginen ja tykkään eläimistä
5. naisella on 10 mukulaa..no, ykskin riittää, en halua olla keinoisä
6. nainen on narkkis tai alkoholisti tai antaa kelle vaan ja harrastaa irtosuhteita
7. naisella on erittäin hankala luonne, siis mahdoton tulla toimeen
8. kohtaan 7 liittyy sekin että jos nainen on pettänyt exiään, se kielii siitä ettei naiseen voi luottaa
9. naisen pitäisi olla terve eikä nyt nu***ta pilkkuja eli en tarkota flunssa tms vaan ettei ole vakavia sairauksia tai vammoja koska kyllähän se elämää vaikeuttaa, face the truth, elämä on hankalaa jo terveellekin ihmiselle (jatkuvaa taistelua ja kilpailua)
10. nainen on häiriintynyt eli hänestä ei voi mennä takuuseen mitä seuraavaks seuraa. Okei, mielenterveyshäiriöille kukaan ei voi mitään ja jos nainen on ihan ok käytökseltään eikä ne mt-häiriöt vaikeuta elämään niin jees
11. nainen on voimakkaasti uskonnollinen, kuka sitä sanan julistusta jaksaisi kuunnella ellei ole itse samanlainen

Here, tuomitkaa tai älkää, oikeus on jokaisella sanoa omat mielipiteensä, REHELLISESTI.

52

4539

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

turn-offeja (olen mies)

-tyhmä
      -ahdasmielinen
      -järkyttävän ylipainoinen
      -liian pitkä
      -liian vanha
      -liian nuori
      -yh
      -alkoholisti
      -tupakoi
      -prinsessa
      -kumppania "ostoslista" kädessä hakeva
      -epätoivoinen

• Itselläni ei ole varaa olla kovin kranttu, mutta julkisesti taikauskoisen naisen kanssa oleminen olisi kyllä vähän liian paksua: vähän höpsö saa olla, mutta ei typerys.

En ole niin brutaalin opportunistin lailla pillun perään kuin J. Karjalainen hitissään 'Telepatiaa'! :D

• Ouspensky

Tiede on jo vuosikymmeniä sitten ja useasti sen jälkeen todistanut telepatian olevan todellisuutta. Kukahan se typerys onkaan??? Ettet vain sinä?

• simpele
        Ouspensky kirjoitti:

Tiede on jo vuosikymmeniä sitten ja useasti sen jälkeen todistanut telepatian olevan todellisuutta. Kukahan se typerys onkaan??? Ettet vain sinä?

Missä vaiheessa tiede on todistanut, että ajatuksia voi vaihtaa telepatian avulla? Ja miten se on todistettu? Kerro ihmeessä, kiinnostaa mielettömästi

• Ouspensky kirjoitti:

Telepaatikko voisi tietysti julkistaa ja todistaa taitonsa ja olla saman tien miljoona dollaria varakkaampi Randi-säätiön julistaman kilpailun voittajana. Sehän olisi vasta alkua suunnattomille rikkauksille.

Ei telepatiaa ole kukaan todistanut olevan olemassa.

• johbero

jos miehellä on liian pienet kädet => ehdoton turn-off!!!

Jos miehellä on ollut liikaa suhteita/irtosuhteita taustalla

Jos mies on katkera menneistä

Jos mies on joskus aiemmassa suhteessa pettänyt

Jos mies röyhtäilee tai pieree ekoilla kerroilla kun nähään

Jos miehellä on liian pieni p.nis.

Jos mies on epävarma/hermostunut (hirveen useasti miehet on mun seurassa)

Jos miehellä on liian naisellinen ääni

Jos mies on muuten liian naisellinen (eli yli metroseksuaalinen)

Jos mies ei omista omaa autoa / asuntoa, riippuen tietenkin olosuhteista. Mun mielestä miehellä pitää kuitenkin olla vähintään mun tasolla oleva elintaso => eli oma auto ja asunto

Jos mies ei osaa hoitaa raha-asioita

Jos mies ei osaa remontoida

Jos mies on laiha kuin tikku / tai liian läski
      Pitää siis olla liikunnallinen ja sopivasti lihaksikas

Jos mies ei osaa käyttäytyä

Jos mies on rääväsuu heti kun saa viinaa

Jos mies ei ole sosiaalinen (tarpeeks sosiaalinen pystyäkseen keskustelemaan omien ystävieni kanssa)

Jos mies ei osaa tehdä mitään kotona, kuten siivota, tiskata tehdä ruokaa

Jos mies valehtelee

Jos mies ei osaa pukeutua

Jos mies asuu vanhempien luona

Jos mies ei osaa pitää itsestänsä huolta

Jos mies ei osaa päättää (eli nainen saa päättää kaiken => RAIVOSTUTTAVAA)

Jos mies soittelee liikaa

Jos mies on liiallisen mustasukkainen

jos mies on väkivaltainen

jos mies on ollut vankilassa / on rikollinen

jos mies käyttää huumeita tai on alkoholisti tai tupakoi

jos mies on hirveen allerginen (kuten keväällä siitepölyt yms ja eläinallergia)

Jos mies on typerä hevari joka ei "pysty" kuuntelemaan muuta ku örinämörinää

Eiköhän siinä ollut ne mitkä näin äkkiseltään mieleen tuli...tuun lisäämään listaan sit ku tulee lisää mieleen...

Hyvää päivänjatkoa :)

• johbero

jos mies on homo!!!

jos mies jatkuvasti flirttailee muitten kans

• johbero SUCKS!

HAH! Alkoi naurattamaan ja vituttamaan kun luin typerää listaasi. Voisit varmasti kirjoittaa puhelinluettelon paksuisen listan näistä miesten "turnoffeista". Mutta oletko ikinä katsonut itseäsi peilistä, ja miettinyt oletko oikeasti niin "tasokasta seuraa" kuin kuvittelet olevasi???

• ihmetteletkö

ihmetteletkö "johbero" vielä että miksi olet sinkku kun vilkaiset listasi pituutta?;) ei sillä että siinä ei olisi hyviä pointteja, samoja laittaisin omallekkin listalleni. Rupesi vaan naurattamaan tää meidän naisten kranttuus:D

• ..usko,
        ihmetteletkö kirjoitti:

ihmetteletkö "johbero" vielä että miksi olet sinkku kun vilkaiset listasi pituutta?;) ei sillä että siinä ei olisi hyviä pointteja, samoja laittaisin omallekkin listalleni. Rupesi vaan naurattamaan tää meidän naisten kranttuus:D

että nämä listantekijät ovat tehneet niitä ajatuksella, että "olen itse täydellisyys" vaan ihan vaan omasta näkövinkkelistään.

Ja mitä tulee siihen, että pitäisikö näiden kaikkien "täsmätä" miehen kohdalla, jonka kelpuuttaa ei varmasti tarvitse kaikkia kriteerejä täyttää.

• johbero
        ..usko, kirjoitti:

että nämä listantekijät ovat tehneet niitä ajatuksella, että "olen itse täydellisyys" vaan ihan vaan omasta näkövinkkelistään.

Ja mitä tulee siihen, että pitäisikö näiden kaikkien "täsmätä" miehen kohdalla, jonka kelpuuttaa ei varmasti tarvitse kaikkia kriteerejä täyttää.

on niin huippuja nää keskustelupalstat!!! ;o) nauraa kippurassa!!!! hihihiiii!!!!

Niin, pistinpä ainakin paremmaks kuin keskutelun aloittanut mies...muahahahaaaa!!!!!!!

Vitsi me naiset ollaan NIIIIN HUIPPUJA!!!!!!

Hyvää viikonloppua kaikille huipuille naisille ;o)

• johbero
        johbero SUCKS! kirjoitti:

HAH! Alkoi naurattamaan ja vituttamaan kun luin typerää listaasi. Voisit varmasti kirjoittaa puhelinluettelon paksuisen listan näistä miesten "turnoffeista". Mutta oletko ikinä katsonut itseäsi peilistä, ja miettinyt oletko oikeasti niin "tasokasta seuraa" kuin kuvittelet olevasi???

Täydellinen tietenkin!!!!! Sä taidat olla vähän katkera vai????!!!! hihihiiiii....hahahahaaaa.....

VOi voi......

;o)

• petep.

"Jos miehellä on liian pieni p.nis. "

Taidat olla joku ämpärivittu

• ähä ähä
        petep. kirjoitti:

"Jos miehellä on liian pieni p.nis. "

Taidat olla joku ämpärivittu

Ja kalikka kopsahti...

• Anonyymi

Näyttää ensinäkemältä vähän turhan tuomitsevalta mutta eipä tuossa loppujen lopuksi mitään ihmeellistä ole, vähän kiinni siitä miten juttuja painotetaan...mutta juu jatka listaa vain mun puolestani 🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näyttää ensinäkemältä vähän turhan tuomitsevalta mutta eipä tuossa loppujen lopuksi mitään ihmeellistä ole, vähän kiinni siitä miten juttuja painotetaan...mutta juu jatka listaa vain mun puolestani 🙂

hups nämä olikin taas vuodelta kivi ja kirves

• kokemus puhuu..

mä en tuomitse etukäteen, mut tässä muutama tilanne livenä missä on mennyt kiinnostus miehestä:

Mies oli ihana ja kaikinpuolin mukava, mutta sen auto oli kuin kaatopaikka, haisi ja inhotti istuakkin kyydissä. Tuntui, että pitää desinfioida itsensä kyydin jälkeen.

Toinen oli oikeen mukava ja rento ekan kerran, mutta kun toisen kerran näin herran ja sillä oli silkkihuivi kaulassa ja samettibleiseri päällä, niin selvis, ettei ollut mun tyyppiä. Se ei lisäksi osannut laulaa yhtään, kerran yritti niin epävireisesti että molempia hävetti.

Yhdestä miehestä meni maku sen jatkuvaan temppuiluun ja lupausten pitämättömyyteen, puhui mitä sylki suuhun toi, ja ei ollut myöhemmin tietääkseenkään. Laukoi "totuuksina" toisista loukkauksia ja koitti esittää suurta pelimiestä.

Yksi mies tuli mun keittiööni ja alkoi muka joka asiassa kaikkitietävästi neuvoa mua, miten mun kannattaisi tehdä asioita, tein sen mielestä kaikki väärin.. Kiitos ei.

Yksi mies haluaa aina väitellä ja todistaa olevansa oikeassa joka asiassa. Sen kaveri taas teoretisoi kaikki asiat suurinpiirtein paskomisesta lähtien..

Yhdestä taas meni maku, kun sille yritti kertoa jotakin itselle tärkeää asiaa, se vain kuittasi asian akkojen ongelmina ja naisten kähinöintinä.
      Päätti vain yksinkertaisesti putkiaivoilla, että olen muille kateellinen ja ettei toisissa voi olla mitään vikaa, koska hänelle ne ovat kivoja. Ei ollut tasan empatiaa sitten grammaakaan.

Ja sitten muutama, jotka ei ole mun miehiä, kaverien ja en kiinnostuisi niistä, koska
      -Liika tossumaisuus, mies ei kiinnostu oma-aloitteisesti mistään ennen kuin nainen keksii asian. Sitten mies on innoissaan niin kauan kuin nainenkin.
      -Liika epäluuloisuus ja negatiivisuus toisia ihmisiä kohtaan.
      -Liika yrittäminen, yksi mies piti peliä monen kanssa yhtä aikaa ja antoi aihetta monelle. Tällä hetkellä kukaan niistä ei ole sen kanssa, eikä kukaan kuka tuntee sen, voi ottaa sitä tosissaan ikinä.

Tuossapa ne, mistä olen varma, etten kiinnostu.

• mutta lisään..

Tuohoon listaan naisen ulkonäköön liittyvän turn off:in eli ne kynällä piirretyt kulmat! HYI VITTU KUN RUMAT, ei sovi kenellekkään naiselle.

• nimenomaan...

Ja kynällä (yli)piirretyt huulet liian tummalla kynällä:D

• -m79-

ei oo mitään kriteereitä. Kuka tahansa naispuolinen kelpaa.

• joo..

ja hätätilassa kelpaa mieskin... tai vaikka koira...

• omani:

jos nainen on:

brunetti
      punapää
      lihava
      pitkä
      hoppari
      ruskeasilmäinen
      lyhythiuksinen
      ei huolehdi itsestään
      ei välitä miltä näyttää
      tyylitajuton
      on eläimiä
      lapsia
      synnyttänyt
      yli 25v
      narkkis
      alkoholisti
      liian helppo
      heikko itsetunto
      itsekäs
      epäkunnioittava
      epärehellinen
      epäurheilullinen
      ...

näitähän keksisi vaikka kuinka monta! onneksi olen jo suhteessa :P

• Handsome Dude

-Tupakointi
      -jätkämäisyys
      -YH-äitiys
      -ylipaino ja/tai rumuus
      -rahvaanomaisuus
      -tyhmyys
      -nipotukseen taipuvaisuus
      -ärhäkkyys/päälle päsmäys
      -liiallinen turhamaisuus
      -huonokäytöksisyys
      -epätasapainoisuus

• (nnnnnainennnn)

Jos... miehellä on kaljamaha

Jos... mies vetää viinaa joka vklp

Jos... miehellä on AINA kaverit tärkeämpiä kuin minä

Jos... mies tupakoi

Jos... mies käyttää nuuskaa

Jos... mies on varattu muulle naiselle kuin mulle ja vonkaa multa

Jos... mies ei osaa keskustella

Jos... miehellä on lapsi/lapsia

Jos... mies on täys kakara käytökseltään

Jos... mies retostelee naistenkaadoillaan

Jos... mies on lyhyempi kuin minä

Jos... mies pettää

Jos... mies valehtelee

Jos... mies ei treenaa mitään

Jos... mies on hiiri

Jos... mies lyö

Jos... mies on ylipainoinen

Jos... mies ei osaa käyttäytyä (piereskelee, röyhtäilee etc. jatkuvasti julkisella paikalla )

Jos... mies aliarvioi naisia / minua

Jos... mies ei osaa tehdä kotitöitä

Jos... ja jos .... näitähän riittäis.

• JTSSSS
        (nnnnnainennnn) kirjoitti:

Jos... miehellä on kaljamaha

Jos... mies vetää viinaa joka vklp

Jos... miehellä on AINA kaverit tärkeämpiä kuin minä

Jos... mies tupakoi

Jos... mies käyttää nuuskaa

Jos... mies on varattu muulle naiselle kuin mulle ja vonkaa multa

Jos... mies ei osaa keskustella

Jos... miehellä on lapsi/lapsia

Jos... mies on täys kakara käytökseltään

Jos... mies retostelee naistenkaadoillaan

Jos... mies on lyhyempi kuin minä

Jos... mies pettää

Jos... mies valehtelee

Jos... mies ei treenaa mitään

Jos... mies on hiiri

Jos... mies lyö

Jos... mies on ylipainoinen

Jos... mies ei osaa käyttäytyä (piereskelee, röyhtäilee etc. jatkuvasti julkisella paikalla )

Jos... mies aliarvioi naisia / minua

Jos... mies ei osaa tehdä kotitöitä

Jos... ja jos .... näitähän riittäis.

Meinasin vastata tähän etten ymmärrä teidän juttuja mutta tää topicci olikin sinkku osiossa. Mikä selittää asian

• Kunhan löytäis

itsestään ne turn on :it

Perkele, ku mikään ei sytytä.

• sytytä niin

KOKEILE TULITIKKUJA JA BENSAA! :D

Kyllä syttyy! :D

• Ei tunnu missään...

...mikään.

Mies voi olla mukava, hauska, fiksu ja viisas, hyvän näköinen, hyvin... varusteltu jne jne.. ei vaan tunnu missään, miltään :-/
        hetken joo, sitten nada.............

• =DD
        Ei tunnu missään... kirjoitti:

...mikään.

Mies voi olla mukava, hauska, fiksu ja viisas, hyvän näköinen, hyvin... varusteltu jne jne.. ei vaan tunnu missään, miltään :-/
        hetken joo, sitten nada.............

pientä treeniä, tapakoulutusta, kauneuden oppituntia ym. edessä ennenkuin täytän noi teidän tiukat kriteerit..

• Vastaukset kysymykseesi

tässä:

Ahdasmielisyys, suvaitsemattomuus, huumorintajuttomuus, teeskentely, fanaattinen asenne ihan minkä tahansa asian suhteen ja EPÄVARMUUS.

En voi sietää ihmisiä, jotka tavatessa pitää jonkun mainospuheen itsestään. Se on bye, bye heti.

En mä kyllä ketään metsästäkään. Yks hyvä olis hollilla jos jaksaisin ottaa, mut luulen, että hän on tällä hetkellä liian hyvä tyyppi mulle.

• tarkoitan sitä, että..

..suhtautuu sitoutumiseen vakavasti ja minä taas tällä hetkellä välttämättä en. Siitä toi "liian hyvä tyyppi".

• tietää
        tarkoitan sitä, että.. kirjoitti:

..suhtautuu sitoutumiseen vakavasti ja minä taas tällä hetkellä välttämättä en. Siitä toi "liian hyvä tyyppi".

kuinka vakavasti toinen suhtautuu sitoutumiseen jos asiasta ei ole puhuttu vai oletteko puhuneet?

Jotenkin tuntuu että hirveen monissa suhteissa on juuri tästä epäselvyyttä ja ihan turhaan. Ei olisi mitään ongelmaa, jos asiasta puhuttaisiin heti aluksi.

• siis ei..
        tietää kirjoitti:

kuinka vakavasti toinen suhtautuu sitoutumiseen jos asiasta ei ole puhuttu vai oletteko puhuneet?

Jotenkin tuntuu että hirveen monissa suhteissa on juuri tästä epäselvyyttä ja ihan turhaan. Ei olisi mitään ongelmaa, jos asiasta puhuttaisiin heti aluksi.

.. varsinaisesti edes ole suhdetta. Mies eritoten sellaisen kyllä haluaisi. Tiedän hänen periaatteensa. Ei halua ns. hengailla, vaan jos suhteeseen lähdetään, kyse on absolut sitoumuksellisesta parisuhteesta. Välimuodot ei käy.

• se on
        siis ei.. kirjoitti:

.. varsinaisesti edes ole suhdetta. Mies eritoten sellaisen kyllä haluaisi. Tiedän hänen periaatteensa. Ei halua ns. hengailla, vaan jos suhteeseen lähdetään, kyse on absolut sitoumuksellisesta parisuhteesta. Välimuodot ei käy.

toisinpäin, että nainen haluaa, mutta mies ei.. Mutta ei heti kannatakaan mun mielestä sännätä suhteeseen ja luvata ikuista uskollisuutta jne toisilleen, jos ei kunnolla edes tunneta tai ollaan vasta hetken aikaa tunnettu. Kyllä jonkin verran nyt on toista hyvä tuntea, ennenkuin suhdetta alkaa vakavammaksi muuttamaan.

• vili

1. huonokuntoinen/ylipainoinen
      2. sohvaperuna
      3. kanamainen/prinsessa
      4. ei ole koulutusta/suuntaa
      5. absolutisti, uskovainen tai viherpipertäjä
      6. on lapsia
      7. asuu kotona
      8. on kissoja tai koiria..tämä on pahin
      9. on bi-seksuaali
      10. tasapainoton
      11. hankala luonne
      12. tyhmä
      13. kunnianhimoton
      14. tai sitten on vain niin etova
      15. mustasukkainen, tai ei omaa HYVÄÄ itseluottamusta
      16. ei ole sinisiä tai vihreitä silmiä

• norttia..

ketjussa ja yrittää samaan aikaan räplätä kännykkää eläimen raivolla

• nainen22

on pomminvarma turn off. jos mies on yli 6 vuotta vanhempi, alkaa jo tehdä pahaa.

sitten rahalla pröystäily. jos täytyy heti kärkeen kertoa miten paljon tienaa ja miten hienon auton omistaa jne. yök.

naismainen nauru.

pälvikalju.

pitkä tukka.

kelmea iho.

huonot hampaat.

jenkkakahvat tai/ja kaljamaha.

siinä varmat turn offit, on niitä muitakin.

• nainen vm. 1971

1. tupakointi (satunnainen kapakkatupakointi vielä menettelee)
      2. liiallinen päihteiden käyttö tai sen hallitsemattomuus vaikka käyttäisikin harvoin
      3. ahdasmielisyys ja suvaitsemattomuus, fanaattisuus jonkin asian suhteen
      4. omaan napaan tuijottaminen, muiden haukkuminen
      5. omistaa koiran/linnun (olen allerginen), myöskään käärme ei käy koska pelkään niitä aivan kuollakseni
      6. naamakarvat tai muutenkin liiallinen karvaisuus
      7. sairaalloinen ylipaino
      8. ei tee töitä eikä muutenkaan saa mitään aikaiseksi tai ei huolehdi itsestään ja omasta elämästään
      9. on pettänyt exiään
      10. ero kesken tai käsittelemätön ero takana, tai riita lapsista menossa, lapsia kuitenkin saa olla
      11. ei ota vastuuta tekemisistään, kääntää kaiken keskustelun vitsiksi tai keskeyttää mun puheen jatkuvasti, siis täydellinen kypsymättömyys ja keskustelukyvyttömyys
      12. ei halua matkustella (itse rakastan matkustelua)

Eiköhän tuossa tullut pääkohdat jo!

• batmanni

- nussittu eli käytetty eli ei-neitsyt
      - läski eli ei hoikka
      - muuten ruma
      - vittumainen luonne

Niin tulee kyllä heti major turn-off....

• batmanni

jos on vanhempi niin ei tule kyllä yleensä mitään heräämisiä. Hyvä on jos 4-12v nuorempi.

• herunu
        batmanni kirjoitti:

jos on vanhempi niin ei tule kyllä yleensä mitään heräämisiä. Hyvä on jos 4-12v nuorempi.

viime aikoina neitsytpesää, hmm?

• nuooori mmies

1. Paris Hiltonmainen hepsankeikkailu
      2. Harrastukset: biletys ja tuning
      3. Juurikin tatuoinnit, ne ovat merimiehiä ja sorkkaeläimiä varten.
      4. Huono yleissivistys ja ilmiselvä "bimbomaisuus"
      5. Yleissivistyksen halveksunta
      6. Huono rahankäsittelytaito
      7. Oikeastaan sama kuin edellinen, mutta yleinen vastuuttomuus ja lyhytnäköisyys
      8. Tupakointi
      9. Merimiesten lailla dokaaminen
      10. Yletön "vitun" hokeminen
      11. Yltiöpäisen sotkuinen asunto
      12. Äkkipikaisuus ja liiallinen impulsiivisuus
      13. Ylipaino ja välinpitämättömyys omasta terveydestä.
      14. Ulkonäkö yleensäkin, surullista mutta totta, mursuille ei oikein ole kysyntää.

Unelmahan tietysti olisi nainen joka ymmärtää tiedon päälle, tietää vastuunsa itsestään ja muista, eli omaa kestävän arvomaailman ja kiitettävän älykkyysosamäärän.

• sama jätkä, eri verkkarit

Taisi unohtua vielä aikaisemmat muksut listasta, mitä perheeseen tulee, niin olen enemmänkin tee-se-itse-mies.

Toinen unohtunut tappaja on mielenterveysongelmat, ei vain ole aikaa ja kykyä toimia kenenkään terapeuttina

• PunainenParoni

Allekirjoitan ainakin nämä: 1,2,3,7,8,9,10,11,13,14

(josta tulikin mieleen että eilinen Keno on tarkastamatta ->)

• PunainenParoni

Äijähän on lähestulkoon kopioinut mun turn-off -listan.

Lävärit, tatskat, trendikkäästi bi-uteliaat, attention whoret ja sitten toki nää "sori mä oon tosi wittumainen". Samoin jos tyyppi kutsuu itseään pikku-myyksi, rupeaa se hiljalleen nyppimään :)

"En pure. Ainakaan lujaa". Argh.

• tämmösiä

turnoffeja (olen nainen):

-ei omia mielipiteitä
      -ei yleissivistystä
      -ei seuraa maailman tapahtumia
      -ei kykyä tehdä päätöksiä
      -itsekkyys, itsekeskeisyys
      -ei hallitse raha-asioita
      -naisellisuus
      -liian laiha
      -ei hallitse kotitöitä

nämä tuli nyt äkkiä mieleen

• medium sweet

Okei..
      - kaikenlainen miehinen pullistelu (hohhoijaa!)
      - juoppous
      - penkkiurheilu
      - junttius
      - tyylitajun puute
      - epäsosiaalisuus
      - olematon yleissivistys
      - uskonnollisuus ynnä muut henkiset sekavuustilat

• viesti hukassa

mihin ne oikein katoaa?

• vato retro

Pahin turn-off on älyllinen jälkeenjääneisyys yhdistettynä varmoihin mielipiteisiin.

• on selkeesti

laiskuus, pinnallisuus, jatkuva toitottaminen että pitää olla kuva että viitsii ees ottaa yhteyttä (viitaten kahteen edelliseen kohtaan). Kyllä ihmiset on tyhmiä ja pinnallisia.

• on selkeesti..

laiskuus, pinnallisuus, jatkuva toitottaminen että pitää olla kuva että viitsii ees ottaa yhteyttä (viitaten kahteen edelliseen kohtaan). Kyllä ihmiset on tyhmiä ja pinnallisia.

• Sporty-80

Yksi turn of ylistse muiden:

LÄSKI!

• mun listat!!

- Läskeys

- Rumat kasvot

- Rumaksi värjätyt hiukset (vihreä,liila...)

- Tyhmyys

- Lävistykset

- Isot tatuoinnit

- Äijämäisyys

- Lyhyet hiukset

- Huono iho

- Ohuet hiukset

- Pissismäisyys

- Yksinhuoltajuus

- Omahyväisyys

- Lyhyys eli alle 170cm

- Allergisuus eläimille tai pelkää lemmikkejä

- Huumorintajuttomuus

- Nyrpeä naama

- Kiukuttelu pienistä turhista asioista

- Alituinen stressaaminen

- Narkkari / Alkoholisti

- Seuraa BB:tä

- Feministi

- Äärivihreä

- Ärsyttävä ääni

- Mielenvikaisuus

- Huono yleissivistys

- Alkeellisten käytöstapojen puute

- Siipeily, eli toisen rahoilla eläminen

- Epärehellisyys

- Liian isot silmät

- Liian paksut tai yhteenkasvavat kulmakarvat

- Runsas karvoitus

• mun listat!!

Itse olen siis mies ja turn-offeja naisissa listasin.

• Anonyymi
        mun listat!! kirjoitti:

Itse olen siis mies ja turn-offeja naisissa listasin.

Olen absolutisti ja edellytän balanssin vuoksi ämmän olevan vähintään tuurijuoppo,

• Anonyymi

Rasistiset mielipiteet.

• Kovuus ja koppavuus
      ylpeys
      itsekyys
      laiskuus
      äkkipikaisuus
      päällepäsmäröinti
      ei viehättävä ulkonäkö
      ongelmia päihteiden kanssa
      aseksuaalisuus ja jos identifioituu joksikin muunsukupuoliseksi
      epähygienia
      jos on vaan jostain syystä ärsyttävä
      liika älykkyys

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      55
      3793
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      33
      2231
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      40
      2104
    4. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      17
      1721
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      1552
    6. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      25
      1492
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      80
      1447
    8. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      1186
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      22
      1143
    10. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      90
      1115
    Aihe