Kelpaanx mäh?

Mantikk

Koht iha tosih repee ranteet meikäläisel jos kukaa uros ei haluu mua tyttöystäväksee JUST NYT :( Kauheet hej, oikeest kultsimuruseni. Oon 162/65, tummat pitkät hiukset jois tosi ihkut punasen violetith raitaset, tissitki omaaan ja pimperoisen, haluuttexte joku mut?? Kai mä kelpaan hej??

8

366

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • revi!

Ota aurinkoviltti ja mene vähän köllöttelemään aurinkoon, jos sulla on mahdollisuus.:)

• Himoköyrijä Gynter

Mun kyl pimperoinen aina kelpaa.

• tiiu-liinu

Hei miehet, olen kaunis, olenko mä kaunis? Olen seksikäs, olenko mä seksikäs? Tykkäättekö naisista, jotka on kauniita ja seksikkäitä, niinku mä, vai onko teidän mielestä rumat ja epäseksikkäät kauniita ja seksikkäitä? Ps. olen fiksu, mitä mieltä olette mun rinnoista, kelpaako ne? Ne on hyvät, mut siis niinku kelpaako ne?

• ,.,.-,-.,

peppureikä kans, en huoli mitään Muumia.

• Tirpuli

Mä oon silleen yhtaikaa ujo ja tempperamenttinen. Sit mä oon drama-queen ja tosihyvä jätkä kans. Mä annan miesten toteuttaa metsästysviettiään, mut miks te pelkäätte kauniita ja vahvoja naisia, niin kuin mä? Ja sit mä viel osaan tosi hyvin esittää bimboo, et mies saa niinkun silleen pätee mun seurassa.

• ookkaa sovinisteja?

mä thoudellaki uskoin suhu ja nyt tarjoot tääl ittees!

• piip

on tissit ja pylly. kyl niillä pärjää aina ;)

• muuhun...

niin ainakin puolalaiseksi laivahuoraksi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eroa Orpo! Orpo eroa!

Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa
      Maailman menoa
      109
      2710
    2. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      62
      1724
    3. SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa

Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän
      Maailman menoa
      15
      1710
    4. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      261
      1591
    5. Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti

Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --
      Maailman menoa
      9
      1552
    6. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      26
      1256
    7. Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä

Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.
      Joensuu
      26
      1135
    8. Kiinteistökauppoja

Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan
      Haapavesi
      41
      1052
    9. RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI

Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä
      Kaste
      404
      1022
    10. Menettämisestä

Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?
      Ikävä
      81
      1015
    Aihe