ongelmana reidet

kuntoilija26

Eli otsikkoni kertoo sen, että ongelmani ovat reidet. Harrastan liikuntaa 5-6krt/vko.
Jumppaa, juoksua, kävelyä ja talvisin lisänä vielä salitreeniä. Tavoitteeni on juosta ensikesänä puolimaraton ja haluan massaa hiukan pois, juuri noista reisistä. Ne ei vaan tahdo kulua millään vaikka kuinka yritän. Mikä avuksi?
Muu kroppa on ihan hyvällä mallilla ja 2 vuoden intensiivinen liikunnan harrastaminen näkyy esim. käsissä lihaksina.
Syön tavallista kotiruokaa ja todella vahdin mitä syön, siitä ei ole kyse. Rasvatonta ja terveellistä. Viikonloppuisin myös makeisia.
Mietin vain, että olenko ehkä jonkin verran säästöliekillä, koska kulutan hurjasti enemmän mitä syön. Mutta jotenkin tuntuu väärältä rueta syömään tosi paljon ja sitten kuluttaa ni kaikki pois. Housun koosta olen huomannut laihtuvani mutta silti reidet on tosiaan se kohta josta ei tunnu lähtevän rasva millään pois. Mitä te muut teette asian hyväksi vain odotanko seuraavat 2vuotta lisää, että ne olisivat vähän edes pienemmät. Kertoohan mulle omia kokemuksia ja vinkkejä!

1

381

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vlamentaja

Sääntö nro yksi on, että läski häipyy viimeisenä paikasta, johon se on ensin tullut. Skandinaavimiehillä se tarkoitta vatsaa ja naisilla reisiä. Eli kärsivällisyyttä tarvitaan.

Syömisen osalta oletkin oivaltanut oikein, että liian vähän ei edistä laihtumista, koska kroppa sopeutuu ja yrittää selvitä hengissä. Eli viikon aikana täytyy olla energian oton kannalta erilaisia päiviä, jotta elimistö pysyy käynnissä.

Jaloille kannattaa tehdä kunnolla hapottavia juoksu- tai fillariharjoituksia niiden lihaksikkuuden kehittämiseksi. Useimmiten punttiharjoitukset jäävät alle maksimin jalkojen osalta. Kunnon intervallit kluttavat myös energiaa tehokkaasti ja pakottavat elimistön korkeaan kulutustasoon.

Sitten viimeiseksi on huolehdittava, että oma näkemys on mahdollisimman realistinen. Meillä on tapana liioitella ulkonäön ongelmia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi

että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      171
      1589
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1196
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

Lähettyvillä??
      Ikävä
      56
      1061
    4. Tappio Rydmanille

Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      187
      888
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      40
      783
    6. Missä tapasit kaivattusi

ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      740
    7. 62
      696
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      33
      671
    9. Aattelin nainen

Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      634
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      78
      588
    Aihe