En nyt tiedä tuleeko tää ihan oikeelle alafoorumille mutta aattelin että täällä joku ehkä saattaisi tämän tietääkin
Siis HIMin Behind the crimson door-biisissä on kyse ja siinähän lauletaan jotain suomeksi, niin että tietääkö kukaan mitä, kun en itse saa selvää ja häiritsee tää ihan v*tusti!
Kiitos jo etukäteen.
behind the crimson door
zarza
3
677
Vastaukset
- '+394215
ei kyllä liity tälle alueelle mitenkään, enkä osaa auttaa sinua valitettavasti, mutta koko bändille on näköjään kokonaan oma keskustelualeensa :D
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=124&conference=4500000000001274&subcat=2222 - varma vastaus
siinä lauletaan homorakkaudesta. Ilman muuta.
- JonnaHIM
Joo ville lukee siellä jotain Timo.K.Mukan runoa, itsekkin en ennen tiennyt mutta sitten Ville kertoi siitä jossain haastattelussa. joku Timo.K.Mukan runo(:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait223037- 402644
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381503- 841350
- 631251
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40999Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.125903- 32816
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi29663Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59621