Tietäiskö joku missä saisi laitettua air pressure tai Great Lengths pidennyksen H elsingissä? Ja suht edulliseen hintaan ? ? :)
Great Lengths pidennyksiä HKI?
4
763
Vastaukset
- Helsingin liikkeet
Helsingissä on pari-kolmekymmentä liikettä jotka tekevät gl-pidennyksiä ja useita air pressure pidentäjiä myös.Maahantuonti on myös helsingissä. katso www.hiustenpidennys.com ja sieltä jälleenmyyjät. siellä listattuna kaikki gl-liikkeet.veikkaisin että hinnat ovat aika samoissa ,ainakaan ei suuria eroja varmaan ole.
- Nimetön
Ota mielummin minulta Remy pidennykset:). Olen kuullut, että ne on jopa paremmat. Mutta toki mielipiteitä riittää.
Teen pidennyksethintaan 300e Tuusulassa.
[email protected]
- OTA GREATIN
tukkaa!!! Itse otin 500€ edestä kaksi vk sitten ja vk sitten se oli aivan pakko ottaa pois!
Miksikö? Se heidän aitohius ON TODELLA huono laatuista! Soitin maahantuojalle,mut voi voi..ei voi mitään! Sitä hamppua ei voinu pitää päässä.
Omat hiukset kiilti hyvän kuntoisina ja great lenghts "loisti" elottomana hamppuna!
ENKÄ liiottele.
Menin mainoskuvien harhaan ja pahasti!
Usein he tekee ne sineteillä ja täys pidennykseen tarttee ainakin sen 5punttia,a'puntti 120-125€!!!
Se air menetelmä on sama kun teippi pidennys ja todella huono kestämään.
Mulla on aikanaan ollu b*longin aitoa remyä ja VAKUUTAN et voittaa greatin laadun joka suhteessa!
Jopa hinnassa...greatti on 3-4 kertaa kalliimpaa ja laadun sais tutkia kuluttaja-asiamies!
Uskokaa tai älkää...mut halusin varottaa!- toimi mulla
Mulla ollu great lenghts pidennys joku 7 kertaa nyt ja oon ollu tosi tyytyväinen. En sit tiedä onko edellisellä kirjoittajalla esim. ollu tyypillinen suomalainen suora ja ohut tukka joka ei taivu mihkään suntaan, niin voin ymmärtää että GL hiukset on erottunut sieltä. Se on sitten jo kampaajankin vika jos ei oo osannu suositella muuta pidennystä. Great lenghts hiukset on jotain intialaista alkuperää, joten ne taipuu luonnostaan ja saa tosi kikkuralle ihan pelkällä föönauksella. Mulla on omat hiukset myös luonnonkiharaa joten ne sulautuu tosi hyvin GL:n hiuksiin. Ottakaa selvää ennen kun sinettejä laitatte päähän. Jos haluatte pitää hiukset suorina, niin GL:n kanssa niillä on enemmän laittamista. Esim. ompelutekniikka vois sillon olla parempi. En tiedä kun en oo koittanu. Mutta joka tapauksessa pointtini nyt oli että itselläni ne on pysyneet vallan mainiosti ja näyttäneet hyvältä. Voin lämpimästi suositellä muillekin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663342Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433147Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1182546- 432528
- 311943
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271840- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851455- 391320
- 821179