Suomimiehen rasistisuus?

yllättynyt

Olen aina kuvitellut että suomessa ylipäätänsä on ennen kaikkea sisäänpäin kääntyvä kansa. Nyt olen ilokseni huomannut kuinka väärässä olenkaan ollut, ja vielä niin kauan.

Tuolla ihannenaisten palstallakin vain toistetaan kerta toisensa jälkeen miten ihania ne ulkomaalaiset naiset ovat. Nyt kun vielä saisitte tämän toisen olettamukseni kumotuksi siitä, että suomalainen mies ei puhu eikä pussaa.

Olen ylpeä teistä suomimiehet!

12

556

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asiassa..

mikä tahansa nainen on ihana suominaiseen verrattuna

• lesti---

naiset on ehkä vähän turhan feministisiä verrattuna moneen muuhun maahan ja dokaavat minun makuuni vähän liikaa? Sen lisäksi tutkimusten mukaan puolelle 15-29 vuotiaista suomalaisista naisista on joko tehty abortti tai heillä on tai on joskus aiemmin ollut joku sukupuolitauti. Tutkimuksessa muistaakseni ei oltu laskettu huuliherpestä sukupuolitaudiksi.

Nuorena suomalaiset naiset on ihan hyvän näköisiäkin mutta vanhenevat aika nopeasti.

• yllättynyt

vaan siitä miten ylpeä olen suomalaisen miehen suvaitsevaisuudesta ja avoimuudesta!

Joten olkaa itsestänne ylpeitä!

• lesti---
      • yllättynyt

Yritän tässä koko ajan vain ylistää suomalaista miestä! Ei kiinnosta sen suomalaisen naisen ulkomaalaisille antaminen. Onko sen kehuminen niin vaikea ottaa vastaan?

Olen ylpeä suomalaisuudesta ja suomalaisista miehistä!

• pulaa...
        yllättynyt kirjoitti:

Yritän tässä koko ajan vain ylistää suomalaista miestä! Ei kiinnosta sen suomalaisen naisen ulkomaalaisille antaminen. Onko sen kehuminen niin vaikea ottaa vastaan?

Olen ylpeä suomalaisuudesta ja suomalaisista miehistä!

ulkomaisista naisista

• rasisti...

mutta appajee kun joku mainitsee seurustelevansa venäläisen tai ukrainalaisen naisen kanssa niin alkaa tulla sitä h--ra osastoa jatkuvalla syötöllä naisten taholta

• yllättynyt

Niin kovin turhauttavaa, kun ei se viesti mene perille vaikka kuinka yrittäisi!

• se nyt
        yllättynyt kirjoitti:

Niin kovin turhauttavaa, kun ei se viesti mene perille vaikka kuinka yrittäisi!

miehille menisi. Kohta sinua haukutaan nalkuttajaksi :D

• yllättynyt
        se nyt kirjoitti:

miehille menisi. Kohta sinua haukutaan nalkuttajaksi :D

Mitäpä sitä enää antamaan aihetta suominaista vastaan. Ja kun ei kerran ylistäminen kelpaa, niin minkäs sille mahdan. Joten lähden auringosta nauttimaan suomimiestä ihaillen!!! =D

Mutta edelleenkin olen ylpeä suomalaisesta miehestä!!
        Perkele!!!

• Mutsis on

Siis kyseessä on Suomalainen mies.
      Katsos Eurooppa yhdentyy ja välimatkat kutistuu.

Mutta totuus on, että ne jotka sitä ulkomaalaisen naisen ihanuutta näillä palstoilla hehkuttelevat, eivät onnistu saamaan Suomalaista naista.

Jos se ei onnistu edes meidän kultturissa kasvaneiden naisten kanssa, miten vitussa se muka onnistuisi ulkomaalaisen kanssa.

Minulla sitten on Suomalainen nainen, ja hyvä sellainen, eikä mikään Suominainen. Perseestä koko termi.

Turha on sitten kenenkään vitun homon kiukutella mitään kiroilusta saatana.

• vitsi...

etelän maissa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4048
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2901
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1311
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      864
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      750
    Aihe