Mistä huomaa toisen kiinnostuksen?

Elina 23v

Kertokaahan te viisaammat, mistä voi varmaksi toideta, että toinen tosiaan on kiinnostunut susta? Mietin jatkuvasti tätä kysymystä, kun en ole vielä kertaakaan virallisesti seurustellut ja se ÄRSYTTÄÄ suorastaan VITUTTAA!! Ilmeisesti on turha edes unelmoida, että joku poika olisi kiinnostunut musta!!
Haluaisinkin kuulla mistä ihmeestä huomaa, että toinen tosiaan on susta kiinnostunut?

9

1581

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen22

kyllä, joten silloin ei tarvitse miettiä että mistä. ;)

• ..............

ja sen vasta huomaakin,kun kukaan ei ole kiinnostunut..

• Elina 23v

En aio miettiä mitään enää kuin vasta sitten, kun toinen sanoo olevansa kiinnostunut.
        En varmaan uskoisi siltikään, vaikka toinen sanoisi olevansa kiinnostunut.
        VITUTTAA TÄMÄ ASIA!!!!!

• Elina 23v

VITUTTAA TÄMÄ ASIA!!!!!
        Ehkä ei pitäisi olla niin pessimistinen tämän asian suhteen, kun sitä sanotaan, että kaikki tulee aikanaan.
        En voi pessimistisyydelle mitään.

• siitä että
        Elina 23v kirjoitti:

VITUTTAA TÄMÄ ASIA!!!!!
        Ehkä ei pitäisi olla niin pessimistinen tämän asian suhteen, kun sitä sanotaan, että kaikki tulee aikanaan.
        En voi pessimistisyydelle mitään.

sulle tullaan juttelemaan. jos joku sinua katsoo yli 1 sek niin HYMYILE äläkä murjota, perkele. se on sinun soidinkutsusi. jos mies ei tajua tulla silloin jutulle niin häntä ei kiinnosta tai hän ei uskalla, molemmissa tapauksissa et menetä mitään.

• Nimetön
        Elina 23v kirjoitti:

En aio miettiä mitään enää kuin vasta sitten, kun toinen sanoo olevansa kiinnostunut.
        En varmaan uskoisi siltikään, vaikka toinen sanoisi olevansa kiinnostunut.
        VITUTTAA TÄMÄ ASIA!!!!!

nii... lue toi "se on niin vaikeeta" niin tiiät miltä musta tuntuu... mulla on ainaki semmonen tunne et mä en luota kehenkää enää...

• Elina 23v
        Nimetön kirjoitti:

nii... lue toi "se on niin vaikeeta" niin tiiät miltä musta tuntuu... mulla on ainaki semmonen tunne et mä en luota kehenkää enää...

Kaipa se oikea, vaan tulee vastaan ilman etsimistä.
        Uskon siihen, että kaikki tulee aikanaan.

• on kokemusta

tyyppi jutella. Niillä jutuillaan se sai mut aina hymyileen. Siitä mä tajusin hänen olevan minusta kiinnostunut kun se alkoi jutteleen minulle. Mä huomasin kuinka mä aloin tykkäämään siitä tyypistä. Lisäksi mulle tuli sellainen hyvänlainen outo olo just sen takia kun mietin että, voisko se tosiaan olla ihan oikeasti kiinnostunut minusta. Jotenkin mä vaan tiesin että, se on kiinnostunut minusta. Se outo olo vaan vahvisti sitä tietämystä. Eikä se outo olo ollut vain hetken vaan se olo on koko ajan.

• swölle

jos muna seisoo kovana siis kovana se on varma merkki että olet kiinnostava

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      28
      1828
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      157
      1802
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      350
      1545
    4. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      145
      1160
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      213
      1154
    6. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1128
    7. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      995
    8. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      11
      995
    9. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      4
      979
    10. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      49
      938
    Aihe