pystyynkuollut ihminen!
Vastenmielinen on
18
921
Vastaukset
- Vastenmielinen
tulin kyllä surulliseksi.
- tietää...
että kui se sillai kuali?
- kuolleita
ja tunteettomia tsombeja keikkuu ympärillämme pilvin pimein!!!
- pssssst...
kuolleita kirjoitti:
ja tunteettomia tsombeja keikkuu ympärillämme pilvin pimein!!!
luulen että suomalaisilla naisilla on jotakin asian kanssa tekemistä
- .eihän
ole mitään virkaa ja käyttöä tunteettomalla oliolla ,tässä rakkaudettomassa maailmassa, jossa huomion nälkäsiä on joka okasalla.
- vili
se sellainen on.heitä jokin esimerkki
- joka ei
näytä tai jolla ei ole yksinkertaisesti tunteita.
joka ei kirjoitti:
jos ei viitti näyttää. Etenkin jos pyytää nätisti et voisko näyttää ja silti ei voi. Mikä ihmisii riivaa tänä pvnä?
joka ei kirjoitti:
tähän se että saa säännöllisin väliajoin pieniä tai keskisuuria paskahalvauksia, vitutusta voimakkaampaa tunnetta ei olekkaan :-)
- miehelle...
joka ei kirjoitti:
ei ole sallittua näyttää tunteita
- sarvikuonokas
joka ei kirjoitti:
Sellaista ihmistä jolla ei ole tunteita eikä osoita niitä sinua kohtaan
- kieltää
miehelle... kirjoitti:
ei ole sallittua näyttää tunteita
vain mies itse ,on luonut oman vankilansa.
- cfgil
sarvikuonokas kirjoitti:
Sellaista ihmistä jolla ei ole tunteita eikä osoita niitä sinua kohtaan
sillä on sama ongelma kuin minulla ja Jessica Alballa.
- ...........
se on ihan ok jos ei heti näytä tunteitaan. Ei kai sitä tarvitse heti alkaa avautumaan; ihmiset on voineet satuttaa itsensä ja ovat varovaisia.
Ja liika avautuminen karkoittaa, minut ainakin.- eikä ajan
kanssa!
- ei ole koskaan
.. ainakaan tunteeton. Tosin poikkeuksena ehkä aidot ns. psykopaatit, joiden tunne- elämä ts. kokemusmaailma tunteiden tasolla lienee aika kapeaa.
Kokemukset muokkaavat ihmistä. "Pystyyn kuolleillakin" varmasti usein syy käytökseensä. Ihminen voi esimerkiksi suojata itseään elämältä, vaikeissa kokemuksissa, haastavassa elämäntilanteessa etc. Samasta asiasta johtuu monien kyynistyminenkin elämän myötä, luulen.- et vain
ole kokenut ,,psykopaattisista oireista kärsiviä liikkuu koko ajan enemmän lähistöllämme.
- näin... :)
et vain kirjoitti:
ole kokenut ,,psykopaattisista oireista kärsiviä liikkuu koko ajan enemmän lähistöllämme.
"They are here..." :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p626057Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "813566Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242721- 212199
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol402165Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1621853Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v61679Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy85127281-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome201236- 261127