Onko kukaan menossa Kemijärven aikuiskoulutuskeskuksen järjestämään ravintolakokki koulutukseen joka alkaa 3.9?
Koulutuksen mahdollisesti alkaessa olen näillä näkymin osallistumassa siihen ja olen ulkopaikkakunnalta. Olisi kiva "tuntea" joku hieman ennestään.
[email protected]
Aikuiskoulutus
4
1365
Vastaukset
- se sellanen
koulutus?ku mun tietääkseni täälä ei ala muuta ku tarjoilijan tutkinto 10.9...itekkin oisin hakenut ennemmin siihen kokkikoulutukseen...
- huono hakija
Hakuaikaa jatkettu 17.8 asti. Oliko liian vähän hakijoita vai liian huonoja??
- ravintolakokki koulutus
Itse olin yhteydessä aikuiskoulutus keskukseen ja sieltä kirjoitettiin seuraavaa:
Tänä syksynä tarjoamme myös täällä
aikuiskeskuksen puolella ravintolakokin koulutusta, joka alkaa 3.9.
mikäli osallistujia on riittävästi. Tässä koulutuksessa on mahdollisuus
erikoistua etnisen ravintolan ruokatarjontaan tai esim. Lapin
perinneruokakultuuriin.
Ole sinne asisasta yhteydessä ja ilmottaudu jotta he saisivat tarpeeksi osallistujia,itse en ole kuullut trjoilijan tutkinnosta?
Toivottavasti ravintolakokki koulutus järjestetään se näyttää olevan minullekkin ainoa vaihtoehto.Jos haluat niin kirjoita minulle osoitteeseen [email protected] - koulutuksista!
ravintolakokki koulutus kirjoitti:
Itse olin yhteydessä aikuiskoulutus keskukseen ja sieltä kirjoitettiin seuraavaa:
Tänä syksynä tarjoamme myös täällä
aikuiskeskuksen puolella ravintolakokin koulutusta, joka alkaa 3.9.
mikäli osallistujia on riittävästi. Tässä koulutuksessa on mahdollisuus
erikoistua etnisen ravintolan ruokatarjontaan tai esim. Lapin
perinneruokakultuuriin.
Ole sinne asisasta yhteydessä ja ilmottaudu jotta he saisivat tarpeeksi osallistujia,itse en ole kuullut trjoilijan tutkinnosta?
Toivottavasti ravintolakokki koulutus järjestetään se näyttää olevan minullekkin ainoa vaihtoehto.Jos haluat niin kirjoita minulle osoitteeseen [email protected]Hotlan perustutkinto työvoimapoliittinen ja kokki näyttäis olevan omaehtoinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1622567- 1602363
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee551993Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1181967Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."01670"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591394Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu1921272Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää781051Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2071012Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.334961