Haluaisin palkata kuukausi palkalla henkilön joka huolehtisi ruokavaliostani, valmistaisi ateriat ja kuntoilisi kanssani, olisi minun käytettävissäni 8h päivässä.
Ehkei se laihdutus tuollainkaan onnistuisi..
onko suomessa laihdutus valmentajia.
4
330
Vastaukset
- minä vain.. :)
Suomessa on personaltrainereita, menet vain kiertelemään kuntosaleille ja kyselet näistä valmentajista. Se tosiaan vain on hirveen kallista hommaa, kk about 400€.
- kvaaak
tuo 400euroa, jos tosiaan tekisi päivittäin ateriat ja vielä patistaisi liikkumaan. Ja tuleehan kuukaudessa tuloksiakin jo mukavasti. Jos menee kauneusleikkaukseen ja maksaa siitä sen 5000euroa, niin mielummin mä nyt otan Personal Trainerin vaikkapa 3 kuukaudeksi eikä edes loppujen lopuksi ole kallis hinta jos tosiaan tuolla 400eurolla selviää. Onko se oikeasti noin halpaa?
- ööööh
kvaaak kirjoitti:
tuo 400euroa, jos tosiaan tekisi päivittäin ateriat ja vielä patistaisi liikkumaan. Ja tuleehan kuukaudessa tuloksiakin jo mukavasti. Jos menee kauneusleikkaukseen ja maksaa siitä sen 5000euroa, niin mielummin mä nyt otan Personal Trainerin vaikkapa 3 kuukaudeksi eikä edes loppujen lopuksi ole kallis hinta jos tosiaan tuolla 400eurolla selviää. Onko se oikeasti noin halpaa?
Siis ei se traineri sulle mitään ruokaa tee vaan antaa kirjalliset ohjeet miten syödä ja liikkua. Kuntosalilla ohjaa laitteiden käytössä jne. Ja tuskin saat lenkillekään mukaan :) Eli 400e/kk on mun mielestä aika iso summa.
- oma trainer
ööööh kirjoitti:
Siis ei se traineri sulle mitään ruokaa tee vaan antaa kirjalliset ohjeet miten syödä ja liikkua. Kuntosalilla ohjaa laitteiden käytössä jne. Ja tuskin saat lenkillekään mukaan :) Eli 400e/kk on mun mielestä aika iso summa.
Minulla on personal trainer. 11 kerrasta maksan 450€. Hän antaa vinkkejä ja ohjeistusta ruokavalion muuttamiseen. Lisäksi saliohjelman teko ja 'tsemppaus' salilla. Ja lähtee myös lenkille mukaan.
Mutta, niinkuin sanottu, 11 kertaa maksaa 450€ ja yksi kerta kestää tunnin. Mutta mielelläni sen maksan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko1952747Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-83022654Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy412344Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1591414Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa
MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har171112Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään471091- 57792
Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!
Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j10791- 19709
- 55682