Wanna-beet metsästäjinä

Oletteko törmänneet?

Olen muutaman miehen kanssa viestiä vaihtanut ja se mikä ärsyttää ovat ns. wanna-beet. Itse olen tavis ja tavallista miestä olen etsimässä. Sitten minulle kirjoittavat miehet (ei tietenkään pidä yleistää, näitä on ollut vain kymmenisen kappaletta eli n. 20% kaikista, joiden kanssa olen kirjoitellut), jotka ensimmäisessä viestissään "leuhkivat" kuinka he ovat kirjoitelleet ja jopa tavanneet julkkisnaisia, joilla on ollut treffi-ilmoitus Suomi24:ssä. Hienotunteisia miehiä he ovat olleet, koska eivät ole kertoneet - tosin en ole kysellytkään - ketä julkkiksia he ovat ponganneet. Äijien itseilmaisutaito on niin alkeellista, että vaikea kuvitella juttuja todeksi...

Minuun ei tehdä vaikutusta tuollaisilla jutuilla. Päinvastoin, tulee mieleen, että tuollaiset miehet haluavat paistatella toisten ihmisten hehkussa ja sellaista paikkaa minulla ei tavis-naisena ole heille tarjota.

Joillakin miehillä lukee jopa profiilissa, että "tavikset älkää vaivautuko". Kunhan joku selittäisi mikä se tavis ihan oikeasti on. Itse olen tulkinnut sen ei-julkisuuden ihmiseksi. Olenko väärässä?

2

432

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PunainenParoni

Kai nää ihanat miehet sitten ajattelevat tavista semmoisena jolla ei ole jonkun halvan mallitoimiston ottamia näennäisesti säväyttäviä kuvia galleria täys :)

Itse en ole vielä tuommoisiin naisiin törmännyt - ne harvat jotka yleensä vaivautuvat mitään yhteyttä pitämään eivät sentäs ainakaan rehentele "julkkiksilla". Siitä teille piste.

• siinä on

jos kertoo, mainitsee tavanneensa Suomi24: n kautta jonkun julkkiksen. mua ainakin kiinnostaisi asia ihan tietona, et "aijaa, täällä on muitakin julkkiksia kuin eräs mies hallituksesta ja ketä julkkikiksia täällä mahdollisesti on pyörinyt jne." On se aina mielenkiintoista tietää ja puhetta mahtuu maailmaan.

Tosin olenkin nainen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      90
      4219
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3203
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      939
    6. 134
      931
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe