mitä mieltä tuotteesta? http://www.ellos.fi/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryId=&productId=169303
ajattelin tilata, josko tuon avulla pääsisi vaikka jouluksi jonkinlaiseen kuntoon?
mitä mieltä?
4
275
Vastaukset
- buustattuna
Muuten toimiva vehje, mutta vähän vajaatehoinen.
Pyydät esim. poikakaveriasi asentamaan siihen verkkovirtajohdon jolloin se ottaa virran suoraan töpselistä.
Säästyy patterit ja läski palaa todella tehokkaasti. Tuollaisella viritetyllä kun treenaat niin kyllä pekoni haisee!!! - Hjömh
No minä olen kyllä sitä mieltä, että saisit enemmän tuloksia
aikaan, kun käyttäisit vaikkapa lenkkeilyyn sen ajan, mitä
käytät tuota laitetta.
Pelkästään tuon laitteen avulla et taatusti kovin paljoa
kuntoasi kohota tai ulkonäköäsi kohenna. - sekaannu
tuohon, tai muuhunkaan sähköiseen vempaimeen. Haksahdin kerran(vuosia sitten) tv shopin sähkövyöhön ja eihän se mitään auta! oikeesti. palautin vehkeen heti, enkä enää koskaa tollaista hommaa. kyllä se on kai niin että pitää mennä lattialle ja jumpata niitä vatsoja, ei ne tommoisilla tule, valitettavasti.
- timmi84
Ethän ole tosissasi? Satsaa rahat mieluummin kunnon urheiluvaatteisiin ja jalkineisiin ja aloita liikunta!!!! Jouluun mennessä olet varmasti paremmassa kunnossa kuin sähköiskuja saamalla ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3246205Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483676Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1492861"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2272190Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol1071763- 671232
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua831092Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni145983Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan10958Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11904