hello au-pairit
Onko kokemuksia sellaisesta tilanteesta että joku perheenjäsen suomesta olis tulossa kaupunkiin ja punkkais pari yötä au-pairin perheen luona, ei tietenkään sillai että häiritsisi au-pairin työtä tai käyttäytyis niinkuin hotellissa:) mutta silti olisko se ok, tai onko kenelläkään vastaavia kokemuksia?
Oma perhe+au pair-perhe=?
4
1011
Vastaukset
- meni
erittäin hyvin. mun sisko asu meillä viikon ja se todellakin häiritsi mun työntekoakin ku shoppailin sen kanssa lapset mukana koko ajan mut perhettä täällä ei haitannu. sano vaan et kuhan vauvat on syöny ja vaipat vaihdettu ni ollaan ihan tyytyväisiä vaikka oisit missä ja tekisit mitä. Ja sit mun äiti ja isäpuoli asu meillä pidennetyn viikonlopun ja en tehny töitä sillon ku reissasin niiden kanssa joka paikassa ne päivät ja hyvin otti perhe senki asina. Kuhan vaan ajoissa kysyy luvan jne.
- lisäys edelliseen
että me käytiin viel kaikki yhessä syömässä mun host perhe ja mun oma perhe ku äiti oli täällä ja hauskaa oli. Mun host perhe nimittäin ainakin halus kovasti tutustua mun omaankin perheeseen...
- Soovie
lisäys edelliseen kirjoitti:
että me käytiin viel kaikki yhessä syömässä mun host perhe ja mun oma perhe ku äiti oli täällä ja hauskaa oli. Mun host perhe nimittäin ainakin halus kovasti tutustua mun omaankin perheeseen...
Kiitti vastauksista, kiva että teidän au-pair perheet on olleet noin mukavia, toiv. minunkin on:)
- nain...
mun aiti ja sisko oli taalla vierailemassa viikon.. ei ollut mitaan ongelmaa. otin koko viikon vapaata ja kaytin siis sen palkallisen vapaaviikon siihen. perheeni vei meidat kaikki syomaan ravintolaan ja halusivat viela maksaakin kaikki;) oli todella mukavaa. sitten yhtena iltana kokkasimme suomalaisen illallisen(perunamuusia ja lihapullia) ja suomalaisen jalkkarin.. sitten taas vastaavasti yhtena iltana mun host aiti halusi kokata erikoisuuksiaan, joten molemmin pain kokkailtiin... :)
aitini ja siskoni kanssa olimme todella siivosti koko viikon, siivosimme kaikki omat sotkumme ja vahan enemmankin.. ja ma muutenkin huolehdin kaikesta, ettei mun hostperheelle tulisi mitaan vaivaa mun vieraista. ja kaikki sujui oikein hyvin. :)
nyt kun aippa ja sisko lahtivat niin hostperheeni oli aivan otettuna etta kuinka ihana aiti ja sisko mulla oli ja olivat niin iloisia etta olivat vierailulla.
olen todella iloinen etta mun hostperhe otti mun vieraat nain hyvin vastaan, toivottavasti teilla muillakin olis nain mukava perhe. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455140Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1241643Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151479Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "501406- 141205
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v4111081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171037Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76999Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60827No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol16827