miten voin päättää suhteen joka ei ole suhde ja kun en itsekkään tahdo suhdetta, mutta kumminkin suhteen johon voi turvautua koko loppuelämän?
Eli tällä hetkellä ei kumpainenkaan kertakaikiaan mukamas ehdi viettää aikaa...
Miten voi luottaa että toinen on ja pysyy? on ollut ja pysynyt reilun vuoden.
kauanko jaksan
5
989
Vastaukset
- ........n
Jospa ensin tutustuisit siihen toiseen ihmiseen rauhassa. Ajattelet suhdetta jotenkin selviönä, mitä se ei todellakaan ole. Haluat suhteen, mutta et halua. Jospa et kiirehdi, tutustut ja vietät hauskaa aikaa toisen kanssa... omalla painollaan menee.
Kyllä sitä aikaakin löytyy kun tahtoa on, mutta se että pääsisitte yhteiseen ymmärrykseen mikä voisi olla kivaa tekemistä. Ja keskustelu tapa.
Loppuelämän, luottaa... että pysyy. Suhdetta kuitenkin kannattaa hoitaa..?
Mitäs ikäluokkaa olette, niin osais jotain vastatakin? :)- 30 kymppinen
luulisis sitä aikaa löytyvän, mutta työajatkin ovat juuri eri aikaan... jäähän siinä ehkä 8 tuntia kun oikein sovittelee. toinen vielä reissaa työkseen yms
niin 30-40 vuotiaita ollaa juu
puhe auttaisi paljon, mutta mites saat toisen puhumaan kun itelläkin tekee tiukkaa - 30 kymppinen
30-40
- ....
30 kymppinen kirjoitti:
luulisis sitä aikaa löytyvän, mutta työajatkin ovat juuri eri aikaan... jäähän siinä ehkä 8 tuntia kun oikein sovittelee. toinen vielä reissaa työkseen yms
niin 30-40 vuotiaita ollaa juu
puhe auttaisi paljon, mutta mites saat toisen puhumaan kun itelläkin tekee tiukkaaJoskus 8 tuntia viikossa on paljon ja kuukaudessakin. Mutta voisi olla enemmän ilman muuta, jos halua on siihen.
Niin sen selville saaminen mitä toinen ajattelee on joskus hankalaa ja sekin että saa houkuteltua vähän toista. Mitään kompromisseja työkuvioihin näkyvissä..? - ei näy
.... kirjoitti:
Joskus 8 tuntia viikossa on paljon ja kuukaudessakin. Mutta voisi olla enemmän ilman muuta, jos halua on siihen.
Niin sen selville saaminen mitä toinen ajattelee on joskus hankalaa ja sekin että saa houkuteltua vähän toista. Mitään kompromisseja työkuvioihin näkyvissä..?juuri aloitin uudessa paikassa ja toinen on yrittäjä...vapaapäivät osuvat tietysti eripäiville.
Tällä viikollakin on monta viestiä vaihdettu, että oletko nyt vapaa, no entäs sitten tai sitten... miten kauan tällaista voi jaksaa, välillä kun on niitä ikävä kausia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70595
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73573Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33483