millainen olisi hyvä treeni ohjelma tytölle, joka
haluaa lihaksia ja läskeistä eroon ja kuntosalille en uskalla mennä....
treeniohjelma
3
416
Vastaukset
- misu
aerobista liikuntaa (uinti, kävely, pyöräily, rullaluistelu,jne.)vähintään 45 min. kerrallaan alhaisella sykkeellä 3-4 krt/vko lihaskuntoharjoittelua 2-3 krt/vko. jos lihaksia haluat, silloin olisi varmaan paras vaihtoehto kuntosali, mutta voithan hankkia kotiin käsipainot. esimerkiksi osoitteesta tuuli.net löydät tietoa treenaamisesta, ravinnosta ja hyviä jumppaliikkeitä.
- Joku
Ei siellä kukaan sua syö...
- kannustaja
Itse olen kuntosalilla käynyt. Sielläkin on niin monen näköistä ihmistä yleensä, että varmasti jooukkoon sulautuu :) Ja siellähän ne kilot kanssa lähtee. Onko koulullasi tai työpaikallasi kuntosalia, jota saa käyttää? Siellä varmasti kehtaa olla. Rohkeesti vaa joukkoon mukaan! Jos hinta mietityttää niin yhdyn aikaisempien kirjoittajien neuvoihin. Eli kävely, hölkkä pyöräily, puistojumpat ym. Kotona voit käsitreenejä tehdä vaikka limukkapullojen kanssa. Laitat vaa puolenlitran limupullot vettätäytee ja hommiin! Ja lauantaisin taitaa vielä tulla se tv-jumppa tv2:lta ja tiistaina uusinta. Että aloita vaikka siitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692703
- 632644
- 681782
- 241617
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91470- 151382
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197- 371180