tä?

_?_

onko tietoa miksi sonata arctican kitaristi
on eronnut bändistä?
huhu kertoo että olis linnassa..

6

1618

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huhhahhei

tuo on ollut, ainakin osin, julkista tietoa jo kuukausia, mies lusmuili armeijasta niin kauan, että ovat ilmeisesti pistäneet pojan istumaan. Elias Viljanen on jo muutaman kuukauden ollut ainakin keikkakitaristina, taitaa kohta olla vakiojäsen tätä menoa.

• Huhhahhei

yllekirjoitettuun... Liimatainen on potkittu bändistä ja Viljanen on uusi vakiomies.

• Elias on jo..

yhtyeen virallinen jäsen! :) Iltalehden viihdesivut ja musiikki osasta voitte lukea ja sieltä on linkki bändin viralliseen tiedotteeseen, joka päivätty 6.8.2007. :) Että semmosta! Liimatainen itse pilas homman, mut kaikkea hyvää sille..

• näiltä sivuilta..

Suomi24-keskstelu-musiikki-bändit-kotimaiset bändit-sonata arctica..

tai iltalehti-viihde-musiikki. Sieltä löydät linkin yhtyeen kotisivuille, jossa virallinen tiedote asiasta.

Mun mielstä asia aivan selkeä ja eipä parempaa kitaristia tilalle ois voineet löytää ku evil.. :) Kaikkea hyvää Liimataiselle jatkossa, vaikka itse tilanteensa on aiheuttanut. Toivottavasti saa asiat järjestykseen. Ja menestystä toivon tietysti sonatalle.. :)

• Ei voi mitään...

Noinkin pitkä ystävyys, kun Sonatan tyypeillä on ollut niin aika paha juttu tuo bändistä erottaminen.

Mutta uskompa, että Liimataiselle löytyy töitä vankilan jälkeen; niin hyvä kitaristi kuin se on..

• oo mitään
        Ei voi mitään... kirjoitti:

Noinkin pitkä ystävyys, kun Sonatan tyypeillä on ollut niin aika paha juttu tuo bändistä erottaminen.

Mutta uskompa, että Liimataiselle löytyy töitä vankilan jälkeen; niin hyvä kitaristi kuin se on..

tietoa, onko niiden ystävyys loppu tms. Olihan siinä virallisessa tiedotteessakin, että erottaminen tapahtunut yhteisymmärryksessä. Oishan Liimatainen voinut velvollisuutensa hoitaa asiallisestikin, omalla tavallaan, mut päätti olla hoitamatta.. Se on surkeaa. Ei varmaan jättänyt paljoa vaihtoehtoja!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      35
      2875
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2681
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      32
      2403
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      49
      1914
    5. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      27
      1559
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1513
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1473
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      102
      1203
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1183
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      71
      1025
    Aihe