onko tietoa miksi sonata arctican kitaristi
on eronnut bändistä?
huhu kertoo että olis linnassa..
tä?
6
1618
Vastaukset
- Huhhahhei
tuo on ollut, ainakin osin, julkista tietoa jo kuukausia, mies lusmuili armeijasta niin kauan, että ovat ilmeisesti pistäneet pojan istumaan. Elias Viljanen on jo muutaman kuukauden ollut ainakin keikkakitaristina, taitaa kohta olla vakiojäsen tätä menoa.
- Huhhahhei
yllekirjoitettuun... Liimatainen on potkittu bändistä ja Viljanen on uusi vakiomies.
- Elias on jo..
yhtyeen virallinen jäsen! :) Iltalehden viihdesivut ja musiikki osasta voitte lukea ja sieltä on linkki bändin viralliseen tiedotteeseen, joka päivätty 6.8.2007. :) Että semmosta! Liimatainen itse pilas homman, mut kaikkea hyvää sille..
- näiltä sivuilta..
Suomi24-keskstelu-musiikki-bändit-kotimaiset bändit-sonata arctica..
tai iltalehti-viihde-musiikki. Sieltä löydät linkin yhtyeen kotisivuille, jossa virallinen tiedote asiasta.
Mun mielstä asia aivan selkeä ja eipä parempaa kitaristia tilalle ois voineet löytää ku evil.. :) Kaikkea hyvää Liimataiselle jatkossa, vaikka itse tilanteensa on aiheuttanut. Toivottavasti saa asiat järjestykseen. Ja menestystä toivon tietysti sonatalle.. :)- Ei voi mitään...
Noinkin pitkä ystävyys, kun Sonatan tyypeillä on ollut niin aika paha juttu tuo bändistä erottaminen.
Mutta uskompa, että Liimataiselle löytyy töitä vankilan jälkeen; niin hyvä kitaristi kuin se on.. - oo mitään
Ei voi mitään... kirjoitti:
Noinkin pitkä ystävyys, kun Sonatan tyypeillä on ollut niin aika paha juttu tuo bändistä erottaminen.
Mutta uskompa, että Liimataiselle löytyy töitä vankilan jälkeen; niin hyvä kitaristi kuin se on..tietoa, onko niiden ystävyys loppu tms. Olihan siinä virallisessa tiedotteessakin, että erottaminen tapahtunut yhteisymmärryksessä. Oishan Liimatainen voinut velvollisuutensa hoitaa asiallisestikin, omalla tavallaan, mut päätti olla hoitamatta.. Se on surkeaa. Ei varmaan jättänyt paljoa vaihtoehtoja!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h352875Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062681Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv322403Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491914- 271559
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141513- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021203- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711025