Pistänytkö

Hillapörriäinen

Onko hillapörriäinen, kimalainen, mehiläinen vai joku muu iskenyt kun on niin hiljaiseloa? Tai sitten jokainen nauttii näistä lämpimän ihanista päivistä eikä jaksa ees valittaa mistään mitään

12

2130

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hillankukkanen

On rauha maassa. :)

• Velikulta

... viitsi riidellä, kaikki nauttivat kesästä ja ilmeiseti ovat tyytyväisiä. Ja Hillankukkanen, pistäpäs vain se nätti nenu näkyville ; )

• Hillanenu
        Velikulta kirjoitti:

... viitsi riidellä, kaikki nauttivat kesästä ja ilmeiseti ovat tyytyväisiä. Ja Hillankukkanen, pistäpäs vain se nätti nenu näkyville ; )

Missä ja milloin

• '''''''
        Hillanenu kirjoitti:

Missä ja milloin

samassa paikassa'samamaan aikaan¨¨

• hillanenunen
        ''''''' kirjoitti:

samassa paikassa'samamaan aikaan¨¨

Olet kyllä nyt pahasti myöhässä. Hillat on jo koottu ja nenukin alkaa menettää väriä

• ¨¨¨¨¨¨
        hillanenunen kirjoitti:

Olet kyllä nyt pahasti myöhässä. Hillat on jo koottu ja nenukin alkaa menettää väriä

Ei ei en ole myöhässä korpihillat parhaimillaan ja samassa paikassa.

• Velikulta
        ¨¨¨¨¨¨ kirjoitti:

Ei ei en ole myöhässä korpihillat parhaimillaan ja samassa paikassa.

Olen rämpinyt polttiaisten ilona, etkäs tullu edes kaffelle :(

• ´´´´´´´´
        Velikulta kirjoitti:

Olen rämpinyt polttiaisten ilona, etkäs tullu edes kaffelle :(

Olitko sinäki samassa paikassa,kas,kun en nähnyt.kyllä minä savut näin ja koiran.ois pitäny pistäytyä.kaffen tarpeessa olin.jälkeenpäin koira tutun näköinen.

• Velikulta
        ´´´´´´´´ kirjoitti:

Olitko sinäki samassa paikassa,kas,kun en nähnyt.kyllä minä savut näin ja koiran.ois pitäny pistäytyä.kaffen tarpeessa olin.jälkeenpäin koira tutun näköinen.

Ei mulla koiraa mukana.

• ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
        Velikulta kirjoitti:

Ei mulla koiraa mukana.

Totta,vääriä savuja katselin.Tuuli puhalsi Etelästä päin.

• Muutakin''''
        ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨ kirjoitti:

Totta,vääriä savuja katselin.Tuuli puhalsi Etelästä päin.

kimalaiset ym pienet kiusaajatkin ovat jo vähentyneet.laukut ja kassit on pakattu opiskelua varten ja eipä tässä muuta kuin oikein hyvää syksyn jatkoa.

• Velikulta
        Muutakin'''' kirjoitti:

kimalaiset ym pienet kiusaajatkin ovat jo vähentyneet.laukut ja kassit on pakattu opiskelua varten ja eipä tässä muuta kuin oikein hyvää syksyn jatkoa.

Sinulle palaa pian maisemiin, sniff

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eroa Orpo! Orpo eroa!

Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa
      Maailman menoa
      110
      2719
    2. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      62
      1724
    3. SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa

Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän
      Maailman menoa
      16
      1718
    4. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      267
      1606
    5. Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti

Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --
      Maailman menoa
      10
      1557
    6. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      27
      1268
    7. Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä

Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.
      Joensuu
      26
      1135
    8. Kiinteistökauppoja

Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan
      Haapavesi
      41
      1062
    9. RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI

Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä
      Kaste
      404
      1022
    10. Menettämisestä

Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?
      Ikävä
      81
      1015
    Aihe