Kysymys palstan naisille

ihmettelen vaan

Moni suomalainen musliminainen (sekä tietysti muutkin kuin musliminaiset) on mielestään aivan sattumalta Allahin armosta tavannut aviomiehensä, joka nyt vain sattuu olemaan melkein aina Marokosta tai muualta Pohjois-Afrikasta. Ettekö ole koskaan miettineet, miksei mies voisi yhtä suurella todennäköisyydellä olla vaikka Saudi-Arabiasta tai Emiraateista?

Minun kantani tähän on se, ettei sieltäpäin tulevilla miehillä ole mitään tarvetta mennä naimisiin jonkun muunmaalaiseen saati eurooppalaisen kanssa. Rahalla kun sielläpäin saa miten hyvän vaimon tahansa. En ole koskaan kuullut, että rikkaasta arabimaasta kotoisin oleva mies olisi mennyt naimisiin suomalaisen musliminaisen kanssa. Eikö se olisi paljon kannattavampaa? Mies maksaisi kaiken ja sielläpäin naiset pukeutuvat oikeasti islamin sääntöjen mukaan, eikä vain vähän sinnepäin kuten Pohjois-Afrikassa. Eli onko niin etteivät suomalaiset naiset kelpaa heille vai mistä mahtaa kiikastaa?

10

2161

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taitaakin

Olla mies emiraateista. Mutta kahvitar kai ei ole muslimi?

• Meriami

Kyllähän mies voisi olla muualtakin, mutta en ole koskaan käynyt näissä kaipaamissasi arabimaissa, enkä siten tavannut sikäläisiä. Pohjois-Afrikassa sen sijaan on tullut käytyä useamman kerran ja useampaankin mieheen tutustuttua. Suomessakin enimmäkseen tapaa juuri marokkolaisia ja vastaavia. Ja kyllähän sitä suomalaisnainen useimmiten menee naimisiin sellaisen miehen kanssa, jonka on ainakin joskus tavannut.. =) Ja kuten Kahvitar totesi, todennäköisyys riippuu määristä.

Erään nuoruudenystäväni isä oli myös Emiraateista, suomalainen äiti ei ollut eikä ole muslimi. Mutta toki afrikkalaisia on täällä paljon enemmän, osin varmasti myös siksi, että sieltä monet haluavat tulla Suomeen, kun taas esim. Kahvittaren mies haluaa jäädä omaan kotimaahansa.

• saakin

Mutta köyhä arabi löytää suomestakin sen naisen joka jaksaa tehdä duunia,ja niin siinä voi sitten siivellä mukavasti juhlia.

• naijonen

Minulla on mies Kuwaitista ja hyvin on jo 16 vuotta suomalainen vaimo kelvannut.

• onnittelut

Asutteko Suomessa vai Kuwaitissa? :)

• 15 vuotta sitten

erittäin hyvännäköisen kuwaitilaisen miehen kanssa seurueessa oli heitä 3kpl.Olipa todellinen mies komea ja kohtelias ja kokoakin löytyi ihan mainittavasti..kkkrrrhhööömm..:D

• yksinkertainen vastaus

missä näitä raharikkaita vois edes tavata?

• yksi syy

siihen että suomalaisilla naisilla on usein mies esim. Marokosta johtuu siitä että sieltä päin usein tulee turvapaikanhakijoita..

Itse löysin tai oikeestaan Jumala antoi minulle palestiinalaisen miehen.

Ollaan onnellisesti naimisissa :)

• ja turvapaikka

"siihen että suomalaisilla naisilla on usein mies esim. Marokosta johtuu siitä että sieltä päin usein tulee turvapaikanhakijoita"

Ihan itsekkö tuon keksit? :)
        1.1. 2004 jälkeen 17 marokkolaista on anonut Suomesta turvapaikkaa ja kaikki ovat saaneet kielteisen päätöksen joten tuota kautta ei hirveää ryntäystä ole ollut :)
        Kyllä ne ovat etupäässä avioliiton avulla tänne päässeet mutta onhan niitä tietysti täällä Suomessa paljon "kierrossakin" valmiina, koska Suomalainen nainen - Marokkolainen mies avioliitot päätyvät kaikkein nopeimmin eroon.

• yksi syy

siihen että suomalaisilla naisilla on usein mies esim. Marokosta johtuu siitä että sieltä päin usein tulee turvapaikanhakijoita..

Itse löysin tai oikeestaan Jumala antoi minulle palestiinalaisen miehen.

Ollaan onnellisesti naimisissa :)

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4098
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe