Moni suomalainen musliminainen (sekä tietysti muutkin kuin musliminaiset) on mielestään aivan sattumalta Allahin armosta tavannut aviomiehensä, joka nyt vain sattuu olemaan melkein aina Marokosta tai muualta Pohjois-Afrikasta. Ettekö ole koskaan miettineet, miksei mies voisi yhtä suurella todennäköisyydellä olla vaikka Saudi-Arabiasta tai Emiraateista?
Minun kantani tähän on se, ettei sieltäpäin tulevilla miehillä ole mitään tarvetta mennä naimisiin jonkun muunmaalaiseen saati eurooppalaisen kanssa. Rahalla kun sielläpäin saa miten hyvän vaimon tahansa. En ole koskaan kuullut, että rikkaasta arabimaasta kotoisin oleva mies olisi mennyt naimisiin suomalaisen musliminaisen kanssa. Eikö se olisi paljon kannattavampaa? Mies maksaisi kaiken ja sielläpäin naiset pukeutuvat oikeasti islamin sääntöjen mukaan, eikä vain vähän sinnepäin kuten Pohjois-Afrikassa. Eli onko niin etteivät suomalaiset naiset kelpaa heille vai mistä mahtaa kiikastaa?
Kysymys palstan naisille
10
2161
Vastaukset
- taitaakin
Olla mies emiraateista. Mutta kahvitar kai ei ole muslimi?
- Meriami
Kyllähän mies voisi olla muualtakin, mutta en ole koskaan käynyt näissä kaipaamissasi arabimaissa, enkä siten tavannut sikäläisiä. Pohjois-Afrikassa sen sijaan on tullut käytyä useamman kerran ja useampaankin mieheen tutustuttua. Suomessakin enimmäkseen tapaa juuri marokkolaisia ja vastaavia. Ja kyllähän sitä suomalaisnainen useimmiten menee naimisiin sellaisen miehen kanssa, jonka on ainakin joskus tavannut.. =) Ja kuten Kahvitar totesi, todennäköisyys riippuu määristä.
Erään nuoruudenystäväni isä oli myös Emiraateista, suomalainen äiti ei ollut eikä ole muslimi. Mutta toki afrikkalaisia on täällä paljon enemmän, osin varmasti myös siksi, että sieltä monet haluavat tulla Suomeen, kun taas esim. Kahvittaren mies haluaa jäädä omaan kotimaahansa.- saakin
Mutta köyhä arabi löytää suomestakin sen naisen joka jaksaa tehdä duunia,ja niin siinä voi sitten siivellä mukavasti juhlia.
- naijonen
Minulla on mies Kuwaitista ja hyvin on jo 16 vuotta suomalainen vaimo kelvannut.
- onnittelut
Asutteko Suomessa vai Kuwaitissa? :)
- 15 vuotta sitten
erittäin hyvännäköisen kuwaitilaisen miehen kanssa seurueessa oli heitä 3kpl.Olipa todellinen mies komea ja kohtelias ja kokoakin löytyi ihan mainittavasti..kkkrrrhhööömm..:D
- yksinkertainen vastaus
missä näitä raharikkaita vois edes tavata?
- yksi syy
siihen että suomalaisilla naisilla on usein mies esim. Marokosta johtuu siitä että sieltä päin usein tulee turvapaikanhakijoita..
Itse löysin tai oikeestaan Jumala antoi minulle palestiinalaisen miehen.
Ollaan onnellisesti naimisissa :)- ja turvapaikka
"siihen että suomalaisilla naisilla on usein mies esim. Marokosta johtuu siitä että sieltä päin usein tulee turvapaikanhakijoita"
Ihan itsekkö tuon keksit? :)
1.1. 2004 jälkeen 17 marokkolaista on anonut Suomesta turvapaikkaa ja kaikki ovat saaneet kielteisen päätöksen joten tuota kautta ei hirveää ryntäystä ole ollut :)
Kyllä ne ovat etupäässä avioliiton avulla tänne päässeet mutta onhan niitä tietysti täällä Suomessa paljon "kierrossakin" valmiina, koska Suomalainen nainen - Marokkolainen mies avioliitot päätyvät kaikkein nopeimmin eroon.
- yksi syy
siihen että suomalaisilla naisilla on usein mies esim. Marokosta johtuu siitä että sieltä päin usein tulee turvapaikanhakijoita..
Itse löysin tai oikeestaan Jumala antoi minulle palestiinalaisen miehen.
Ollaan onnellisesti naimisissa :)
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760