Paljonko maksaa, jos leikkauttaa kampaajalla pari senttiä pitkän tukan latvoista pois? Maksaako se saman verran kuin mikä tahansa hiusten leikkaus eli kampaamosta riippuen 20-80€? En ole käynyt kampaajalla muutamaan vuoteen, joten mielenkiinnosta kysyn, että voiko alle kahden minuutin työstä veloittaa "täyttä hintaa".
Latvojen tasauksen hinta?
2
2212
Vastaukset
- ei voi
...mutta, ammattilainen ei kyllä kahdessa minuutissa tasaa latvoja...
Itseasiassa, leikataan hiuksista sitten sentti tai 10 senttiä, aikaanhan se ei vaikuta mitenkään, samassa ajassa hius katkeaa. Aikaan vaikuttaa lähinnä se, pestäänkö/föönataanko hiukset, sekä uuden mallin kyseessä ollessa mallin suunnittelu.
Hinnat tosiaankin vaihtelee kovasti, mutta jos kyseessä on tasapitkä pitkä tukka, edullisimmin selviät, kun olet pessyt hiuksesi juuri ennen kampaajalle menoa. Kampaaja useinmiten tahtoo suihkupullolla tukkasi kuitenkin kastella, joten jos selvästi sanot, ettei kuivausta, muotoilua tarvita (jo aikaa varatessa) vaan pelkkä latvan tasaus, hinta on esim. meillä Hki Töölö 22€. Aikaa puuhaan menee hiusten paksuudesta riippuen 20-30 min.- Nimetön
Tuusulassa kävin tasaamassa niin ottivat myös 20-30e. Eräässä Hyrylän parturissa tasaus kesti 5min siit kun olin istunut tuoliin ja häivyin pois. 3 meni.
Olin kyllä huulipyöreenä.
Mä voin leikata hiuksesi 10e jos tule käymään. Yrittäjänä kauneusalalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2352028- 841228
- 891044
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1141041J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847- 123840
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa98794- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124706- 23701