mietitkö seksiä?

Miehille

Kertokaas miehet miten asia on, jos olet treffeillä kauniin naisen kanssa niin käykö sekstailu tai muu koskettelu (suutelu tms) mielessä...? Ihan puhtaasti mielenkiinnosta kysyn että miten on :)
Kun sanotaan että miehillä se on niin usein mielessä...

14

4853

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • treffeillä mietitään?

      terveisin Kalle

    • kiinnostaa.

      Ainahan kaikki lähestyminen käy mielessä! Mutta miten naisilla?

    • Mies.-

      Ja eiköhän se ole ihan normaalia, että päässä pyörii sellaiset asiat. Jos sulla ei sellaiset asiat pyöri, niin kannattaa miettiä uudelleen niitä hetero-kysymyksiä.

      Se on sitten eri asia, kuka hölmö ekoilla treffeillä alkaa sellaisesta puhumaan tai ajattelemaan näkyvästi. Että vaikka takamusta ja rintoja tuijotetaan.

      • ap.

        Aika hassua jotenki vaan kuvitella :P Niinno, en kylläkään tiedä että miksi mutta on vaan.

        Ei miulla tuu seksi mieleen jos olen treffeillä, ehkä halailu ja suutelu korkeintaan..


      • estynyt
        ap. kirjoitti:

        Aika hassua jotenki vaan kuvitella :P Niinno, en kylläkään tiedä että miksi mutta on vaan.

        Ei miulla tuu seksi mieleen jos olen treffeillä, ehkä halailu ja suutelu korkeintaan..

        jos et muuta kun pussaa.


      • Mies.-
        ap. kirjoitti:

        Aika hassua jotenki vaan kuvitella :P Niinno, en kylläkään tiedä että miksi mutta on vaan.

        Ei miulla tuu seksi mieleen jos olen treffeillä, ehkä halailu ja suutelu korkeintaan..

        Seksi on vähän muutakin kuin yhdyntää. Suutelukin menee jo seksin puolelle.


      • anteeksi???
        Mies.- kirjoitti:

        Seksi on vähän muutakin kuin yhdyntää. Suutelukin menee jo seksin puolelle.

        Hä?? Suutelu menee jo seksin puolelle? Ei herranjestas! Miten näitä asioita oikein opetetaan nykyään koulussa?!


    • kärsivä

      kärsinyt,syyttänyt jos vaikka mitä,ihastun,rakastun pelkästään vastaani tuleviini naisiin,joiden olemus miellyttää sisintäni,josku haluaisin syödä hänet kerralla,51 v kahden naisen kanssa rakastellut,yksi niistä vaimoni,hoikka,trendikäs,miellyttävä,jopas tuli kehuttua, ihania iltoja sinulle

    • metsääm?

      Onko Smurffi sininen?

      • ????????????????????????

        voi olla joskus jopa sinipunanen


    • yammayamma

      Totuushan on että miehillä on vain se yksi asia mielessä....
      ....se on se sama kuin naisillakin!

      Me miehet vain osataan olla sinut ja puhua suoraan asiasta.. Mitä sitä turhaan jännittämään ja "pihtaamaan", paitsi jos seuralainen ei miellytä.

      Muuten sitä ollaan eräänäpäivänä 35, rinnat roikkuu ja ketään ei kiinnosta.. Sitten istutaan katkerana dildo kädessä ja miehet on TAAS sikoja...

    • suudella

      Minä olen käynyt sensseillä eroni jälkeen(1 v)noin 30kertaa,ja aina minä suutelen ja siitä yleensä menee pitemmällekin,laskin noin 22 kertaa on mennyt intiimipuolelle.Minusta on ihanaa suudella,kuten useimmista naisista ja yleensä suutelu on se joka vie pitemmälle,ainakin minulla.Onhan se ihana käydä
      treffeillä kauniin naisen kanssa,jonka kanssa
      synkkaa yhteen..Yhden naisen kanssa kävin sensseillä,kerroin heti ,että haluaisin syödä sinut,niin kaunis oli tämä.Tapailemme edelleen
      2 kertaa viikossa...

      Kysymys naisille????
      Miten naiset reagoivat,jos mies tykkää suudella??

      • TyTtÖ*

        Suutelemisesta tykkäävä mies on ihana ja ainakin omasta mielestä suutelu kyllä käy treffeille hienosti, varsinkin jos jo vähän tunnetaan.. :) Lähentää ah niin ihanasti...


    • mukaan...

      Riippuu ihmisestä ja miten kemiat kohtaavat. Joidenkin kohdalla saatan miettiä lähinnä miten tästä pääsis mahdollisimman nopeasti karkuun :) En ole kuitenkaan ekoillatreffeillä - ihmisiä. Minulle on tärkeää että siinä tunteet myös mukana. Ehkä suudelma sinetöi onnistuneen illan ja antaa toivoa tulevalle.

      -Ei liikaa, mutta ei myöskään liian vähän-

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      108
      867
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe