avomieheni/poikaystäväni suorastaan fanittaa parasta kaveriaan. Olkoon hänen parhaan ystävänsä nimi nyt vaikka "Joni" (nimi muutettu)
Kaikki mitä Joni tekee, on poikaystäväni mielestä hienoa. Jos minä sanon rakkaalle jotain, niin hän saattaa sanoa "ettei asia ole niin, sillä Joni on sanonut sen olevan toisin". Poikaystäväni pitää kaikkea Jonin sanomaa ehdottomana totuutena.
Ja jos Joni ei vaikka tykkää käydä uimassa, niin on poikaystäväni myös kummasti sitä mieltä että uiminen on perseestä, vaikka olisi ennen pitänyt siitä paljon.
Hän kertoo minulle innoissaan mitä kaikkea Joni on tehnyt ja vaikka Joni olisi saanut työtä mistä tahansa paskafirmasta, jaksaa poikaystäväni puolustaa häntä.
Jos minä ja Joni kiistellään jostain asiasta, hänestä Joni on oikeassa, koska kyllä Joni tietää ja plääplääplää.
Oon ihan kyllästynyt siihen että poikaystäväni pitää häntä idolinaan. Olen sanonut asiasta hänelle ja hän vain suuttui ettei todellakaan fanita mitään kaveriaan ja on tasapuolinen kaikille.
Onkohan kellään tällaista? Mitä mieltä.. Mitä ootte tehny.. Olemme kuitenkin parikymppisiä, emmekä mitään ihan teinejä.
parhaan kaverin fanittaminen..
3
701
Vastaukset
- se sun poikaystävä
Tää vaikuttaa pahasti siltä, että sun miehes on rakastunut tähän joniin. Sillä on paha mainintatauti, joka kertoo aika paljon.
Toinen vaihtoehto on, että hänellä on toodella huono itsetunto ja siksi yrittää elää toisen elämään ja imeä hänen persoonansa itselleen. Voisikohan asiasta keskustella? Kysy siltä poikaystävältäsi miksi se joni oon niin ihana?
Vaikuttaa siltä että kovin nuoria tai ainakin lapsellisia ollaan. - JeejeeJerry
Minun mies taas fanittaa minun parasta kaveria... arvaa ärsyttääkö ja oonko mustasukkanen! Grr. Ystävyytemme on ehkä senkin vuoksi viilennyt...Tyhmä kun olen :/
- paikka..
No valitettava tosiasiahan on, että miehet elää jossain ihme symbioosissa kavereidensa kanssa ( ainakin osa miehistä). Omakin seurustelukumppani tuntuu olevan enemmän viikonloppuisinkin liikkeellä "poikien" kanssa, mitä minun kanssani, vaikka tällä hetkellä vkloput on ainoa mahdollisuus nähdä.
Laumakäyttäytymistä :)
Mutta tuo sun miehen touhu on kyllä aika eriskummallista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse964784Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133922Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2083814Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1122229Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575771964Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801346- 1321268
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1641260En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5211110- 531105