Vai onko sillä mitään merkitystä?
Mitä ihanne nainen harrastaa?
15
1929
Vastaukset
- mulla soi kellot
jos nainen sanoo että se harrastaa tietsikoita. Siis osaa korjata, koodata tms. eikä vaan surffata S24:lla. Silloin mulla kilahtaa et helkkarin hieno homma, kerrankin löytyy joku joka voi jakaa harrastuksen mun kanssa! Nörttityttöjä, eiku nörttinaisia, pitäis saada enemmän Suomeen!
Alkakaas hei naiset harrastaa tietsikoita kun nörttinaisille on ja tulee olemaan kysyntää! :)mutta ihan itse oon tehny kotisivut joita päivittelenkin itse..jonkun mielestä tuo ei liene juuri mitään,mutta itse olen siitä hyvin ylpeä=)
- mulla soi kellot
hansu1982 kirjoitti:
mutta ihan itse oon tehny kotisivut joita päivittelenkin itse..jonkun mielestä tuo ei liene juuri mitään,mutta itse olen siitä hyvin ylpeä=)
kyllä mä lasken tonkin ominaisuuden. Koodaustahan toi on kanssa! :)
- -------
shakkia ja yhdyssanoja.
- Ihannemies.
Nämä ovat nykyään aivan liian harvinaisia.
- just...
Siinähän sitä onkin harrastusta kerrakseen. Ehp.
Ja kyllä olet kaukana ihannemiehestä, jos et vaimoasi kannusta harrastamaan...kukaan selväjärkinen jaksa pelkkää kotia ja työtä. Ainiin, se sinun ihannenaisesi jota et vielä ole löytänyt??
- jotain kuiteskin
Minusta pääasia ei ole se, mitä nainen harrastaa, vaan se, että
ylipäätään on joku harrastus/harrastuksia.
Lähinnä siksi, ettei nainen aina odottaisi minun kyhjäävän
hänessä kiinni, vaan ymmärtäisi kun minä olen omiin harrastuksiini
menossa, koska hänellä itselläänkin niitä olisi.
Toinen juttu on harrastamisen määrä. Liika on liikaa. Jos nainen
on joka ikinen ilta pari tuntia jossain bodypumpissa, niin syöhän
se yhteistä aikaa pois. Varsinkin tutustumisvaihe menee
kovin vaikeaksi, jos naisella on kalenteri niin täynnä, ettei
edes kahvile ehdi. - sarvikuonokas
Vaihtoehdot urheilu:
Taitoluistelua/Muodostelmaluistelua/pituushyppyä/kolmiloikkaa/pika-aitoja/aerobic(kilpailee)
Vapaa-aika: Laskettelu/Lautailu/Lenkkeily
Älylliset harrastukset: Kunhan töissä käy.. kaikki muu plussaa, mutta ei pakollista =)- Marie-Cecile
pitää pitkäjalkaisista notkeista naisista... ;)
- mml
jalkapallo < yhteinen harrastus
jääkiekon seuraaminen < yhteinen harrastus
suosikit hifk ja blues sekä tps.ja ässät koska
tuttumme pelaisi ässien paidassa
koiranayttelyt yms - sarvikuonokas
Marie-Cecile kirjoitti:
pitää pitkäjalkaisista notkeista naisista... ;)
Mut noiden lajian harrastajilla on 1 yhteinen asia.. hyvä pylly.. =)
- MML
VAIHTOEHDOT TULEE TOSSA
JALKAPALLOA < KEILAILUA.TAITOLUISTELUA.KARAOKEA.
JNE
VAPAA-AIKA KOIRANAYTTELYT.JÄÄKIEKKOOTTELUT.AUTOT.MOOTTORIPYÖRÄT
ÄLYLLISET HARRASTUKSET KUNHAN KÄY TÖISSÄ.OSAA OTTAA RENNOSTI JA KÄYDÄ KAUPASSA VAIKKA ISOSSA OMENASSA TAI MYYRMANNISSA
aikaa vievää missä mies voi jäädä toisinaan kakkostilalle..Siltä ainakin tuntuu. Tuolla sinkut puolella on tästsä aiheesta ketjukin, jonka aloitin kun kuulin väittämän ette harrastava sinkkunainen löydä niin helpolla miestä. Oma harrastukseni tosin ei taida olla kenenkään mieleen..Koiranäyttelyt ja jääkiekkopelit.
- kyllä löytyy
sullekin mies jonka kanssa saat harrastuksesi sovitettua, ts. sun ei tarvi luopua harrastuksista eikä siitä miehestä! Don't give up!
- mmlö
ois myös munkin unelmaharrastus ja sitte aikanaan jos ois auto ajokortti niin reissaaminen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella273019No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760