Laihtuuko tällä tavalla? Olen 163cm ja 64kg.... Haluaisin 5-8kg pois.
Eli: Syön 1500kcal päivässä terveellistä ruokaa ja liikun 200-300kcal edestä? Liikunta on reipasta kävelyä..
Kiitti!
Laihtuuko tällä tavalla? :)
3
579
Vastaukset
- myös laihduttaja/kiinteyttäjä
Tuolla kalorimäärällä ja liikunnalla laihdut vähintään puoli kiloa viikossa. Syön saman kalorimäärän kuin sinä ja liikun saman verran, ja minulla ainakin tuo on toiminut hyvin. Puolen kilon viikkovauhti on sopiva, silloin suurempi osa pudonneista kiloista on yleensä rasvaa ja pienempi osa lähtee lihaksista.
- mahdatte olla?
Minä olen vaihdevuosi-iässä ja laihtuminen todella työlästä, ei tahdo tippua millään.
- nimim.
mahdatte olla? kirjoitti:
Minä olen vaihdevuosi-iässä ja laihtuminen todella työlästä, ei tahdo tippua millään.
Ehkä se johtuu siitä että tavat ja mieltymykset on niin syvällä että tuntuu vaikealta luopua tietystä herkusta tai ruoasta tai vähentää määriä...
Kaikki pystyy kyllä laihtumaan iästä riippumatta, jos määrätietoisesti noudattaa kevyttä linjaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760