Eli voiko joku treffiprofiilin omaava " nähdä" jostain et oon käyny kattomas sen profiilia jos oon ite ensin kirjautunu ulos palvelusta ja sit kun tiiän sen nimimerkin,käyn kattomassa sen?
näkeekö jostain
7
3008
Vastaukset
- ...olet kirjautunut ulos...
... ja selaat profiileja, käyntisi ei pitäisi näkyä profiilin sivulla.
- näkyy
Itselle on käynyt niin, että vaikka olen kirjautunut ulos ja mennyt sitten samantien katsomaan jonkun profiilia, niin käyntini on näkynyt katsomani profiilin tiedoissa.
Mistä johtunee, en tiedä. Onko kenties palstan "tökkimisen" syytä?
Olen myös ystäväni kanssa testannut muutaman kerran asiaa ja käyntini on näkynyt offline -tilasta huolimatta. - se voi
näkyy kirjoitti:
Itselle on käynyt niin, että vaikka olen kirjautunut ulos ja mennyt sitten samantien katsomaan jonkun profiilia, niin käyntini on näkynyt katsomani profiilin tiedoissa.
Olen myös ystäväni kanssa testannut muutaman kerran asiaa ja käyntini on näkynyt offline -tilasta huolimatta.olla mahdollista, että jonkun sivuilla käynti näkyy vaikka on kirjautunut ulos. En oikein voi uskoa tuota. Ehkä jostain syystä uloskirjautumisesi ei ole onnistunut???
- Nakkimuusi
näkyy kirjoitti:
Olen myös ystäväni kanssa testannut muutaman kerran asiaa ja käyntini on näkynyt offline -tilasta huolimatta.Ehkä katotaan keksin olemassaolosta online tilasta riippumatta. Asentaa toisen selaimen rinnalle jolla käy vain kattomassa nimettömänä.
- jos
minulla ei ole profiilia suomi24:ssä ollenkaan, siis oli joskus ja poistettu, mutta käyn katsomassa yhtä profiilia. Eihän tässä tapauksessa näy minun käyntejä sen sivuilla, vai?
- koskaan tiedä
se voi kirjoitti:
olla mahdollista, että jonkun sivuilla käynti näkyy vaikka on kirjautunut ulos. En oikein voi uskoa tuota. Ehkä jostain syystä uloskirjautumisesi ei ole onnistunut???
on off valot palaa miten sattuu koskaan varmasti tiedä onko joku paikalla vai ei...
- tellu68
eipä mun mielestä näy,jos käyt kattelemassa jos et oo kirjautunu=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa872656Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava621714SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän101686Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2631565Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --81538Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue261246Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.261105Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411052RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041022Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?811005