Katsekontaktin merkitys?

wertys

Jos katsoo naista baarissa suoraan silmiin niin, että nainen huomaa, että katson häntä pitkään tai useasti, mutta nainen ei vastaa millään tavalla katseeseeni, onko tämä varma merkki siitä, että naista ei kannata yrittää alkaa iskeä, vaan on parasta lähteä saman tien etsimään jotain toista naista?

Onko koskaan käynyt niin, ettei nainen ole vastannut mitenkään katseeseesi, mutta olet siitä huolimatta yrittänyt iskeä hänet ja myös onnistunut siinä.

10

5725

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saako naiselle

heittää ns. kössit elikkä nostaa kulmakarvoja? Eiks se oo vähän sama kuin silmänisku? :D

• olen

ainakin nostanut pikaisesti kulmiani ja aiheuttanut (onneksi) vain pieniä hymyjä, enkä pahastuneita katseita... pitää vaan muistaa ensin hymyillä itsekin:)

• olisko

Voi tietenkin olla että nainen on ujo, eikä uskalla enää katsoa sinuun päin.

• Pretty_Me

Mielestäni kulmakarvojen nostelu flirttailumielessä on aivan kuuminta hottia. Toimii minuun. Silloeen, että on tiivis katse, nostaa hieman toista kulmakarvaa ja hymyilee. Joo ei tollanen kaikil toimi, koska tost helposti tulee mieleen 60v. pedofiili myöskin, mutta sellaisille parikymppisille sopii.

• Vinks

flirttiä.

Minua tuijotellaan suoraan ja vilkuillaan. Olen itse varattu ja AINA liikkeellä mieheni kera.

Kun huomaan tätä silmäpeliä, yleensä tuntee että joku tuijottaa, vilkuilen ympärille että kuka katsoo. Silloin yleensä mies kääntää katseen itse pois tai jää tuijottamaan suoraan.

Minä tsekkaan miehen ja jatkan omia juttujani. JOS mies oli jotenkin tutun oloinen tai vaikkapa sikahyvän näköinen, voin vilkaista sinne suuntaa uudestaan, katsoakseni tarkemmin ja tarkastaakseni että katsooko se vielä minua "katsooko NOIN hyvännäköinen mies minua" :D

• setä opastaa

Kaksi tapaa testata, onko tosissaan noteeraamatta sinua, vai teeskenteleekö vain:

1. Hymyile kun katseet kohtaavat. Jos hymyilee takaisin, niin peli on auki.

2. Iske silmää (mahdollisimman huomaamattomasti!!!). Jos on huomannut sinut jo aiemmin, menee satavarmasti hiukan hämilleen ja paljastaa siten korttinsa -> taas on peli auki.

Jos ei reagoi mitenkään, älä turhaan kiusaa itseäsi enempää.

• kirjoittajan..

...kommaukseen, kyllä ja naisena. Jos mies katsoo minua ja yrittää saada katsekontaktin ja kiinnostun hänestä hymyilen ja katson takaisin.
        Mikäli en ole kiinnostunut, vältän katsekontaktia. Tämä ei kuitenkaan riitä pitämään miestä aina poissa. Usein hän yrittää tuppautua seuraan siitä huolimatta.

• olek kyllä
        kirjoittajan.. kirjoitti:

...kommaukseen, kyllä ja naisena. Jos mies katsoo minua ja yrittää saada katsekontaktin ja kiinnostun hänestä hymyilen ja katson takaisin.
        Mikäli en ole kiinnostunut, vältän katsekontaktia. Tämä ei kuitenkaan riitä pitämään miestä aina poissa. Usein hän yrittää tuppautua seuraan siitä huolimatta.

niin ujo, etten uskalla katsoa toiste... Että miehet eikun rohkeutta.

• vkjdfhxzxch

Ite ainki stalkkaan vahingossa jtn hyvän näkösiä mimmei. mutta tarkoitukseni ei ole iskeä..

• Väinö_

Silmäpeliin ei kannata tuhlata liikaa aikaa. Kokeilet lähestyä ja testata miltä hän kuulostaa heittämällä juttua. Monesti ulkonäkö ei läheskään kerro kaikkea. Jos juttu etenee keskustelutasolle niin sitten on mahkuja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4088
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    10. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    Aihe