Katsekontaktin merkitys?

wertys

Jos katsoo naista baarissa suoraan silmiin niin, että nainen huomaa, että katson häntä pitkään tai useasti, mutta nainen ei vastaa millään tavalla katseeseeni, onko tämä varma merkki siitä, että naista ei kannata yrittää alkaa iskeä, vaan on parasta lähteä saman tien etsimään jotain toista naista?

Onko koskaan käynyt niin, ettei nainen ole vastannut mitenkään katseeseesi, mutta olet siitä huolimatta yrittänyt iskeä hänet ja myös onnistunut siinä.

10

5423

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saako naiselle

      heittää ns. kössit elikkä nostaa kulmakarvoja? Eiks se oo vähän sama kuin silmänisku? :D

      • olen

        ainakin nostanut pikaisesti kulmiani ja aiheuttanut (onneksi) vain pieniä hymyjä, enkä pahastuneita katseita... pitää vaan muistaa ensin hymyillä itsekin:)


    • olisko

      Voi tietenkin olla että nainen on ujo, eikä uskalla enää katsoa sinuun päin.

      • Pretty_Me

        Mielestäni kulmakarvojen nostelu flirttailumielessä on aivan kuuminta hottia. Toimii minuun. Silloeen, että on tiivis katse, nostaa hieman toista kulmakarvaa ja hymyilee. Joo ei tollanen kaikil toimi, koska tost helposti tulee mieleen 60v. pedofiili myöskin, mutta sellaisille parikymppisille sopii.


    • Vinks

      flirttiä.

      Minua tuijotellaan suoraan ja vilkuillaan. Olen itse varattu ja AINA liikkeellä mieheni kera.

      Kun huomaan tätä silmäpeliä, yleensä tuntee että joku tuijottaa, vilkuilen ympärille että kuka katsoo. Silloin yleensä mies kääntää katseen itse pois tai jää tuijottamaan suoraan.

      Minä tsekkaan miehen ja jatkan omia juttujani. JOS mies oli jotenkin tutun oloinen tai vaikkapa sikahyvän näköinen, voin vilkaista sinne suuntaa uudestaan, katsoakseni tarkemmin ja tarkastaakseni että katsooko se vielä minua "katsooko NOIN hyvännäköinen mies minua" :D

    • setä opastaa

      Kaksi tapaa testata, onko tosissaan noteeraamatta sinua, vai teeskenteleekö vain:

      1. Hymyile kun katseet kohtaavat. Jos hymyilee takaisin, niin peli on auki.

      2. Iske silmää (mahdollisimman huomaamattomasti!!!). Jos on huomannut sinut jo aiemmin, menee satavarmasti hiukan hämilleen ja paljastaa siten korttinsa -> taas on peli auki.

      Jos ei reagoi mitenkään, älä turhaan kiusaa itseäsi enempää.

      • kirjoittajan..

        ...kommaukseen, kyllä ja naisena. Jos mies katsoo minua ja yrittää saada katsekontaktin ja kiinnostun hänestä hymyilen ja katson takaisin.
        Mikäli en ole kiinnostunut, vältän katsekontaktia. Tämä ei kuitenkaan riitä pitämään miestä aina poissa. Usein hän yrittää tuppautua seuraan siitä huolimatta.


      • olek kyllä
        kirjoittajan.. kirjoitti:

        ...kommaukseen, kyllä ja naisena. Jos mies katsoo minua ja yrittää saada katsekontaktin ja kiinnostun hänestä hymyilen ja katson takaisin.
        Mikäli en ole kiinnostunut, vältän katsekontaktia. Tämä ei kuitenkaan riitä pitämään miestä aina poissa. Usein hän yrittää tuppautua seuraan siitä huolimatta.

        niin ujo, etten uskalla katsoa toiste... Että miehet eikun rohkeutta.


    • vkjdfhxzxch

      Ite ainki stalkkaan vahingossa jtn hyvän näkösiä mimmei. mutta tarkoitukseni ei ole iskeä..

    • Väinö_

      Silmäpeliin ei kannata tuhlata liikaa aikaa. Kokeilet lähestyä ja testata miltä hän kuulostaa heittämällä juttua. Monesti ulkonäkö ei läheskään kerro kaikkea. Jos juttu etenee keskustelutasolle niin sitten on mahkuja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      382
      4505
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      283
      2502
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      144
      1803
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      103
      1554
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1463
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1307
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      60
      1305
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      58
      1226
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      46
      1214
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      346
      1063
    Aihe