Jos katsoo naista baarissa suoraan silmiin niin, että nainen huomaa, että katson häntä pitkään tai useasti, mutta nainen ei vastaa millään tavalla katseeseeni, onko tämä varma merkki siitä, että naista ei kannata yrittää alkaa iskeä, vaan on parasta lähteä saman tien etsimään jotain toista naista?
Onko koskaan käynyt niin, ettei nainen ole vastannut mitenkään katseeseesi, mutta olet siitä huolimatta yrittänyt iskeä hänet ja myös onnistunut siinä.
Katsekontaktin merkitys?
10
5562
Vastaukset
- saako naiselle
heittää ns. kössit elikkä nostaa kulmakarvoja? Eiks se oo vähän sama kuin silmänisku? :D
- olen
ainakin nostanut pikaisesti kulmiani ja aiheuttanut (onneksi) vain pieniä hymyjä, enkä pahastuneita katseita... pitää vaan muistaa ensin hymyillä itsekin:)
- olisko
Voi tietenkin olla että nainen on ujo, eikä uskalla enää katsoa sinuun päin.
- Pretty_Me
Mielestäni kulmakarvojen nostelu flirttailumielessä on aivan kuuminta hottia. Toimii minuun. Silloeen, että on tiivis katse, nostaa hieman toista kulmakarvaa ja hymyilee. Joo ei tollanen kaikil toimi, koska tost helposti tulee mieleen 60v. pedofiili myöskin, mutta sellaisille parikymppisille sopii.
- Vinks
flirttiä.
Minua tuijotellaan suoraan ja vilkuillaan. Olen itse varattu ja AINA liikkeellä mieheni kera.
Kun huomaan tätä silmäpeliä, yleensä tuntee että joku tuijottaa, vilkuilen ympärille että kuka katsoo. Silloin yleensä mies kääntää katseen itse pois tai jää tuijottamaan suoraan.
Minä tsekkaan miehen ja jatkan omia juttujani. JOS mies oli jotenkin tutun oloinen tai vaikkapa sikahyvän näköinen, voin vilkaista sinne suuntaa uudestaan, katsoakseni tarkemmin ja tarkastaakseni että katsooko se vielä minua "katsooko NOIN hyvännäköinen mies minua" :D - setä opastaa
Kaksi tapaa testata, onko tosissaan noteeraamatta sinua, vai teeskenteleekö vain:
1. Hymyile kun katseet kohtaavat. Jos hymyilee takaisin, niin peli on auki.
2. Iske silmää (mahdollisimman huomaamattomasti!!!). Jos on huomannut sinut jo aiemmin, menee satavarmasti hiukan hämilleen ja paljastaa siten korttinsa -> taas on peli auki.
Jos ei reagoi mitenkään, älä turhaan kiusaa itseäsi enempää.- kirjoittajan..
...kommaukseen, kyllä ja naisena. Jos mies katsoo minua ja yrittää saada katsekontaktin ja kiinnostun hänestä hymyilen ja katson takaisin.
Mikäli en ole kiinnostunut, vältän katsekontaktia. Tämä ei kuitenkaan riitä pitämään miestä aina poissa. Usein hän yrittää tuppautua seuraan siitä huolimatta. - olek kyllä
kirjoittajan.. kirjoitti:
...kommaukseen, kyllä ja naisena. Jos mies katsoo minua ja yrittää saada katsekontaktin ja kiinnostun hänestä hymyilen ja katson takaisin.
Mikäli en ole kiinnostunut, vältän katsekontaktia. Tämä ei kuitenkaan riitä pitämään miestä aina poissa. Usein hän yrittää tuppautua seuraan siitä huolimatta.niin ujo, etten uskalla katsoa toiste... Että miehet eikun rohkeutta.
- vkjdfhxzxch
Ite ainki stalkkaan vahingossa jtn hyvän näkösiä mimmei. mutta tarkoitukseni ei ole iskeä..
- Väinö_
Silmäpeliin ei kannata tuhlata liikaa aikaa. Kokeilet lähestyä ja testata miltä hän kuulostaa heittämällä juttua. Monesti ulkonäkö ei läheskään kerro kaikkea. Jos juttu etenee keskustelutasolle niin sitten on mahkuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_242532Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.581893Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup181544Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua151162Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu3011139- 2591012
- 63975
- 146913
- 51882
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.113847